توزیع ۳۰۰۰ غذای گرم بین سیل زدگان منطقه سیدی مشهد خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده مشهد | اختصاص ۱۰۰ واحد رایگان در زائرشهر رضوی نقاره حاجت‌ها یادی از آیت ا... محمدتقی بهجت| رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند حق همسایگی امام مهربان زندگی باشکوه با مهندسی معرفتی امام رضا (ع) خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟ حرمِ عشق و زیارتنامه ای که باید عارفانه خواند آغاز و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه شاخص آستان قدس رضوی در کشور | افتتاح ۴ پروژه در روستای هندل آباد یادی از مرحوم آیت ا... سید عبدا... فاطمی، خطیب مخلص تبریزی| آیینه دلان از تو صفا می‌گیرند تاریخچه لوله کشی آب در مسجد جامع گوهرشاد| باقیات الصالحات تاجر تبریزی در مشهد سِر حج در نگاه شاعران بزرگ علمدار نهضت رضوی| بررسی زندگی و سیره احمدبن‌موسی(ع) حضور ۷۰۰۰ خادم فعال در بقاع متبرکه خراسان رضوی خدمت‌رسانی ویژه کفشداران حرم مطهر رضوی به زائران دهه کرامت
سرخط خبرها

قاضی‌زاده هاشمی: پرونده خانواده شهدای ترور کرمان تا قبل از چهلم آن‌ها بسته می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۵۳۵۷
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
قاضی‌زاده هاشمی: پرونده خانواده شهدای ترور کرمان تا قبل از چهلم آن‌ها بسته می‌شود
رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران گفت: پرونده خانوداه شهدای حمله تروریستی کرمان تا قبل از چهلم آن‌ها بسته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی اظهار داشت: یک تیم در کرمان مستقر شده تا هم به مجروحان حادثه تروریستی این شهر و هم به خانواده شهدای حادثه رسیدگی کنند. پرونده خانوداه شهدای ترور کرمان تا قبل از چهلم آن‌ها بسته می‌شود، ولی برای مجروحان و جانبازان این انفجار تروریستی که طول درمان دارند، تشکیل پرونده آن‌ها زمان‌بر است.

وی افزود: بنیاد شهید از دستگاه‌هایی است که صددرصد ارائه خدمات آن الکترونیکی شده است، ولی هکی که پارسال انجام شد کار ما را به تأخیر انداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: تاکنون تعداد شهدای حادثه کرمان ۹۳ تن است منتها، چون هنوز چند مجروح بدحال داریم فعلا آمار دقیق شهدای این حادثه را نمی‌توان اعلام کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->