جمعیت مهمترین مسئله امنیتی و مولفه اول قدرت نظامی کشور خواهد بود تعداد وام‌های پرداخت‌شده برای ازدواج و فرزندآوری رکورد زد| راه اندازی مراکز همسان گزینی عرض ارادت دختران مشهدی به کریمه اهل‌بیت(ع)+فیلم پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | تکلیف نفقه در دوران عقد چیست؟ بی‌نام‌و‌نشانیم‌ ای‌حضرت پدر! روایتی از زنان مسلمان بااقتدار در تاریخ ایران | درسارای‌ملک‌خانم همسر باذکاوت تیمور یک دخترانه صمیمانه ویدئو | گل‌آرایی حرم حضرت‌معصومه‌(س) با ۵۰ هزار شاخه گل هشدار قرمز یک پزشک| ساده‌انگاری نسبت به سقط جنین حتی در بین خانواده‌های متدین دختری که با بیماری‌ نادرش رفاقت می‌کند هزینه درمان ناباروری در ایران کمتر از سایر کشورها فرزندان سوم و چهارم ۶۵ درصد از سقط جنین‌های خراسان رضوی هستند آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟ زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟ صدور رأی بی‌سابقه به‌نفع بانوان ایرانی توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ بین دختران دانش آموز در خراسان رضوی از تولیدات هنرمندان درباره جوانی جمعیت حمایت می‌شود برنامه‌های دهه کرامت با گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد آغاز می‌شود روایت یک بانوی نخبه از تجربه زندگی با چادر در آمریکا و ژاپن تست آمینوسنتز در دوره بارداری و هزینه بالای آن
سرخط خبرها
هدیه ورزشی شهرداری مشهد به مادران

هدیه ورزشی شهرداری مشهد به مادران

  • کد خبر: ۲۰۵۵۰۲
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: ویژه مادرانی که فرزند سوم آن‌ها بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده است شهرداری مشهد هدیه‌ای ورزشی اهدا خواهد کرد.

فاطمه سلیمی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت زن و مقام مادر، هدیه‌ای ویژه مادران درنظر گرفته شده که ثبت نام آن از امروز تا ۲۲ دی ماه مهلت دارد.

هدیه ورزش شهرداری مشهد به مادران دارای سه فرزند

سلیمی در خصوص جزئیان این هدیه بیان کرد: ۱۲ جلسه کلاس‌های آموزشی رشته‌های ورزشی مختلف، ۵ بلیط مجموعه‌های آبی شهرداری مشهد در استخر شهید قربانی و استخر گلشن هدایای درنظر گرفته شده برای مادران است.

گفتنی است مادران واجد شرایط می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.