صعود ۱۷ پله‌ای عالمیان در رده بندی جهانی بازیکنان پرسپولیس منتظر وعده درویش طارمی؛ شکارچی محوطه جریمه ترابی در راه تراکتور؟! سومی ووشوکاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری وضعیت گل‌محمدی همچنان نامشخص حریفان شهرداری گرگان در آسیا مشخص شدند غایبان جام تختی از حضور در لیگ کشتی محروم می شوند تکلیف اوسمار برای تمدید قرارداد مشخص نشد حریفان استقلال و پرسپولیس در ۳ هفته پایانی پرونده های فساد دیگری در فوتبال ایران در راه است سپاهان کاری به پرسپولیس ندارد! پرسپولیس مذاکرات را متوقف کرد درویش منتظر تعیین بودجه از سوی بانک شهر نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد!
سرخط خبرها

وادی: قطعا نیان در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب خواهد کرد

  • کد خبر: ۲۰۶۸۸۸
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
وادی: قطعا نیان در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب خواهد کرد
سرمربی تیم طبیعت گفت: مدیران نیان از تیم خود حمایت بیشتری داشته باشند، چرا که قطعا در ادامه نیان نتایج بهتری در لیگ برتر خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم وادی در جمع خبرنگاران پس از پیروزی تیمش مقابل نیان الکترونیک گفت: با وجود فشار هواداران مشهدی، آنچه از بازیکنان خواسته بودیم را به نحو احسن انجام دادند. نیان نیز در ۲ ست فشار زیادی به تیم ما وارد کرد. در ست نخست و در ست سوم ما را تحت فشار قرار دادند. نیان تیم جوانی دارد و آینده خوبی در لیگ برتر دارد.

وی افزود: باید از مسئولین نیان الکترونیک تشکر کنم که این تیم را در لیگ برتر ساپورت می‌کنند. مدیران این باشگاه از تیم خود حمایت بیشتری داشته باشند، چرا که قطعا در ادامه نیان نتایج بهتری در لیگ برتر خواهد گرفت.

سرمربی تیم طبیعت گفت: پرواز تیم ما در روز گذشته ۱۳ ساعت تاخیر داشت که در ساعت ۲ نصف شب به مشهد رسیدیم و هیچ زمانی برای ریکاوری نداشتیم. صبح امروز در سالن فقط در حد نیم ساعت کار با توپ داشتیم، اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم که برای این پیروزی جنگیدند.

وادی اظهار کرد: در سرویس، دفاع و توپ‌های برگشتی عملکرد خوبی داشتیم. حمله ما در این بازی نسبت به بازی‌های قبل عملکرد بهتری داشت.

وی گفت: در هفته آینده پذیرای تیم خوب شهداب هستیم. از این تیم نیز آنالیز خویی خواهیم داشت، چرا که بازیکنان می‌دانند در نیم‌فصل دوم فرصتی برای از دست دادن و بازگشت نداریم. باید تلاش کنیم جایگاه خود را بدست آوریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->