اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند
سرخط خبرها

پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به دبیرکل ناتو

  • کد خبر: ۲۰۹۱۶۶
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به دبیرکل ناتو
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهام‌زنی و اظهارات بی‌اساس دبیرکل ناتو در خصوص نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه را محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر کنعانی اظهار داشت: ادعا‌های مطرح شده از سوی دبیرکل ناتو به یک طنز تلخ شباهت دارد، چرا که ناتو و برخی اعضای آن با سابقه تاریک استعمارگری، طراحی و اجرای سیاست‌های مخرب و مداخله‌جویانه و نیز اقدامات نظامی در غرب آسیا و دیگر مناطق جغرافیایی، مسبب اصلی بی‌ثباتی و ناامنی، نه فقط در منطقه، که در سراسر جهان هستند.

کنعانی خاطرنشان کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران همواره مبتنی بر تقویت مناسبات با همسایگان در چارچوب اصل حسن همجواری و احترام متقابل بوده است. در همین راستا تلاش برای نیل به منطقه‌ای باثبات، امن و شکوفا و همزمان، نفی مداخلات خارجی همواره از اصول مسلّم سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و بر آن تأکید می‌نماید.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز دوشنبه در پنتاگون مدعی شده بود که ایران به بی‌ثبات کردن منطقه ادامه می‌دهد و از کسانی است که به کشتی‌های آن‌ها در دریای سرخ حمله می‌کنند، حمایت می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->