داروخانه‌ها با ۱۴۰۰ میلیارد چک برگشتی در آستانه ورشکستگی هستند پهبادهای آتش نشان جان ۶ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند+تصاویر حساب مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد از یک تا ۳ میلیون تومان شارژ شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟ زنگ خطر افزایش آلزایمر و زوال عقل در ایران به صدا درآمد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری روی میز کمیسیون اجتماعی مجلس سیل ارتباط سبزوار با مرکز بخش "روداب" را قطع کرد (۲۱ اردیبهشت) جزییات کمتر شنیده شده پرونده یسنا از زبان خبرنگاری که گم شدن او را رسانه‌ای کرد نجات رانندگان نیسان و وانت از درون سیلاب توسط آتش نشانان (۲۱ اردیبهشت) ممنوعیت‌های دارویی سفر حج اعلام شد رییس سازمان نظام پزشکی مشهد: متوسط رشد تعرفه سالانه در حدود ۲۱ درصد است و نرخ تورم ۵۰ درصد آیا مدارس مشهد فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا مدارس تهران فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جزئیات خسارت‌های وقوع سیل در کلات | خللی در برگزاری دومین مرحله انتخابات به وجود نیامد (۲۱ اردیبهشت) توضیحات مدیریت بحران خراسان رضوی درباره خسارت‌های سیل اخیر | بارش ۴۷ میلی‌متر باران در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد
سرخط خبرها

۶۷ فقره موبایل قاپی در بلوار وکیل آباد مشهد رمزگشایی شد (۲۹ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۲۵۴۵
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
۶۷ فقره موبایل قاپی در بلوار وکیل آباد مشهد رمزگشایی شد (۲۹ بهمن ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش پلیس آگاهی ۸ متهم به سرقت و مالخری گوشی تلفن‌های همراه دستگیر و ۶۷ فقره سرقت رمزگشایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار داشت: در پی‌گزارش موبایل قاپی‌های سریالی در محدوده بلوار وکیل‌آباد تیم پلیس آگاهی مشهد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته‌ها مشخص شد ۲ جوان موتورسوار با پرسه زنی در بلوار وکیل آباد سوژه‌های خود را که اکثراً خانم‌های جوان هستند شناسایی و در غفلت آن‌ها اقدام به قاپ‌زنی و در برخی مواقع که مالباختگان مقاومت می‌کردند با توسل به زور با تهدید چاقو و قمه گوشی تلفن همراه آن‌ها را زورگیری می‌کردند.

نگهبان تصریح کرد:ک ارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی مشهد مقدس با استفاده از تصاویر بدست آمده از محل‌های وقوع جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار، یکی از آن‌ها را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه این فرد را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر شناسایی و با کنترل نامحسوس محل سرانجام او و همدستش را در عملیاتی غافلگیرانه هنگام خروج از مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: متهمان ۲۲ و ۲۳ ساله که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند در ادامه تحقیقات و مواجهه با ادله و مستندات پلیس در چند مرحله بازجویی به ۳۱ فقره موبایل قاپی و زورگیری تلفن همراه در خیابان‌های محدوده بولوار وکیل آباد و فروش گوشی‌های مسروقه به فردی مالخر اعتراف کردند.

نگهبان گفت: در ادامه این عملیات با هماهنگی‌های لازم قضایی مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه ۳۶ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی از مالخر مشخص شد این فرد تعدادی از گوشی‌های کشف شده را از ۲ موبایل قاپ دیگر خریداری کرده که با اطلاعات بدست آمده ۲ موبایل قاپ دیگر نیز شناسایی و در عملیات‌های مجزا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در ادامه این دومینوی فروپاشی باند موبایل قاپی با توجه به تصاویر بدست آمده از این ۲ سارق در برخی دیگر از مناطق شهر مشهد این ۲ متهم نیز در چند مرحله بازجویی علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۳۷ فقره موبایل دیگر در خیابان‌های محدوده بولوار وکیل آباد و فروش تعدادی از گوشی‌های مسروقه به ۳ مالخر دیگر اعتراف کردند.

نگهبان عنوان کرد: در ادامه این عملیات ۳ مالخر دستگیر و ۱۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->