ترکیه به پرونده شکایت از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه می‌پیوندد تمرکز امکانات میزبانی از زائران در گرو تعطیلی مشهد در روز ولادت امام رضا (ع) رئیس جمهور وارد مشهد شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار خانواده شهدای فاطمیون با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی | آیت‌الله علم‌الهدی: لشکر فاطمیون، تابلوی عظمت شیعیان افغانستان است رئیس جمهور بر ارتقای بیش از پیش سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کرد احضار ۲ وزیر سابق درخصوص پرونده چای دبش و ۳ سال زندان برای وزیر سابق جهاد روایت رهبر معظم انقلاب از حفظ آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی | نگذاشتم قبر فردوسی را در توس خراب کنند! یحیی سریع: در صورت ورود زمینی آمریکا آماده نبرد هستیم آمریکا به توافق ایران و هند در چابهار واکنش نشان داد طرح «کاهش ساعات کاری کارمندان دولت» همچنان بلاتکلیف ماند اعمال‌قانون ۱۹۸۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | مصدومیت ۷۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محسنی اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان به ۴۰ ساعت در هفته موافقت کرد مجلس تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی را تصویب کرد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۲۰ فلسطینی در حمله اسرائیل به یک ساختمان در مرکز غزه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیده‌بان حقوق بشر: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد بیانیه حزب‌الله لبنان درباره حمله به محل استقرار نظامیان صهیونیست (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا: تل‌آویو همچنان از واشنگتن سلاح می‌گیرد صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی واکنش حماس به اظهارات جنجالی سناتورآمریکایی درباره تهدید اتمی غزه
سرخط خبرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد: انتظارات خارج از چارچوب وظایف از نمایندگان، فسادزاست

  • کد خبر: ۲۱۳۲۲۳
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
عضو شورای اسلامی شهر مشهد: انتظارات خارج از چارچوب وظایف از نمایندگان، فسادزاست
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه انتظارات از نمایندگان باید در چارچوب قوانین باشد، گفت: انتظارات خارج از مسئولیت نمایندگان اولین مرحله فسادزایی است.

به گزارش شهرآرانیوز عضو شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه دو رکن اصلی حکومت و نظام جمهوری اسلامی، جمهوریت و اسلامیت است گفت: اسلامیت به این معناست که قوانین برگرفته از کتاب و سنت الهی باشد و جمهوریت به معنای دموکراسی حضور و دخالت مردم در سرنوشت خودشان است و این نشان‌دهنده این است که بروز و ظهور دموکراسی در قالب انتخابات اگر باشد رنگ و بوی اسلامیت در آن شرط است. بنابراین، نمایندگان باید متدین باشند و در مسیر دین خداوند و اخلاق قدم بردارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن منصوریان با بیان اینکه انتظارات از نمایندگان باید در چارچوب قوانین باشد و انتظارات خارج از مسئولیت نمایندگان اولین مرحله فسادزایی است بیان کرد: نمایندگان آینده در مجلس شورای اسلامی که توسط مردم مشهد منتخب می‌شوند از یک جهت نماینده کل کشور هستند و باید تصمیمات ملی داشته باشند و از نظر جغرافیایی نیز باید مشهد را در نظر داشته باشند تا بتوانند به تصمیم‌های یادشده عمل کنند.

وی افزود: از نظر جنبه ملی، مطالبه ما نظارت بر عملکرد بوده است و در منظر جغرافیای بومی خود، باید در حوزه مدیریت شهری، شورای شهر و شهرداری را همراهی کنند.

مدیریت شهری به عنوان پایگاه اصلی مردمِ یک ابرسازمان خدمات‌رسان، باید مشکلات این سازمان را چه از لحاظ بودجه ملی و چه تسهیلگری برای قوانین برطرف کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر بیان کرد: یک نماینده خوب مجلس برای همراهی با مدیریت شهری می‌تواند راهگشای بسیاری از پروژه‌های عمرانی، از لحاظ تأمین منابع و تسهیل در اجرا باشد و به عنوان یک ایده‌پرداز نقش مفیدی داشته باشد. امیدوارم نمایندگان جایگاه خود را درک کنند و وظایف ملی و بومی خود را طبق انتظارات در چهارچوب قانون انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->