این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد قرارگاه تعالی زن و خانواده در سال جدید با جدیت پیگیری می‌شود در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری
سرخط خبرها
٨ هزار بانو در حاشیه شهر در طرح ترنم زندگی شرکت کردند

٨ هزار بانو در حاشیه شهر در طرح ترنم زندگی شرکت کردند

  • کد خبر: ۲۱۳۳۱۸
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به اینکه تاکنون ١۵٠٠ دوره در بیش از ١٩٠ مسجد در حاشیه شهر برگزار شده است، تاکید کرد: هشت هزار بانو در این طرح شرکت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در خصوص نحو برگزاری طرح ترنم زندگی در حاشیه شهر اظهار کرد: این طرح در قالب ارائه خدمات مشاوره‌ای ارزان، عادلانه و در دسترس به شهروندان، در شش حوزه مشاوره تربیت فرزند، حل تعارضات زوجین، کنترل اضطراب و استرس، پیشگیری از اعتیاد، مشاوره تحصیلی و مشاوره قبل از ازدواج فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح ترنم زندگی تلاش دارد تا با جذب مشارکت مساجد و ائمه جماعات فعال در سطح محلات، خانواده‌های در معرض آسیب را شناسایی و خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی به آنان ارائه دهد، افزود: این طرح با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه تاکنون ١۵٠٠ دوره در بیش از ١٩٠ مسجد برگزار شده است، تاکید کرد: هشت هزار بانو در حاشیه شهر در این طرح شرکت کردند. بیشترین درخواست بانوان برگزاری دوره‌های مشاور خانواده بود که توانستیم برای آن‌ها برگزار کنیم.

سلیمی مادر را محور خانواده دانست و خاطرنشان کرد: هر چقدر حال مادر بهتر باشد شیوه‌های تربیتی، آموزشی بهتری خواهد داشت و در نتیجه فرزندان بهتر وخانواده آرامی را تربیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی تلاش می‌شود تا بخشی از اعتبارات و هزینه‌های شهرداری براساس نیاز بانوان به این حوزه اختصاص یابد و این جزو برنامه‌های فرهنگی ما بوده است که در این دوره برگزار شده است. گفتنی است در بودجه ١۴٠٣ نیز بودجه‌ای برای برنامه خانواده محور اختصاص خواهیم داد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.