از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی معضلی به نام تلفن همراه برای کودکان خانواده، رُکن حیاتی جامعه پادکست | پیشکش «شمس‌الملوک» به بارگاه شمس‌الشموس (ع) انتصاب عجیب سرمربی والیبال در تیم‌ملی دوومیدانی! ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد نگاهی به جایگاه زن و خانواده در شاهنامه فردوسی تقاضای ۲۳۰۰ زوج برای دریافت تسهیلات تشویقی ۵۰۰ میلیون‌تومانی دهه‌شصتی‌ها درمان رایگان کودکان؛ سرمایه‌گذاری نو برای «سلامت» زنان بالای ۴۰ سال حتماً این آزمایش را انجام دهند زندگی‌های توخالی پرداخت وام ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون‌تومانی مخصوص بانوان با کارمزد ۴ درصد + جزئیات کاهش آمار ازدواج، پیری جمعیت و افزایش زایمان‌ها کتاب «به دنبال ماه» منتشر شد | روایتی داستانی از زندگی امام موسی کاظم (ع) ویدئو | طعم مادرانگی برای هشت فرزند معلول در «خانه کوچک کیانوش» نخستین رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود گردهمایی بانوان هنرمند هرات و تایباد برای حمایت از کودکان و زنان غزه جزئیات پوشش بیمه‌ای رایگان برای زنان روستایی و عشایر اعلام شد
سرخط خبرها
فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد

فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد

  • کد خبر: ۲۲۵۵۲۴
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون فرزندآوری را یک ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان دانست و گفت: معتقدم که تصمیم‌گیری و دیدگاه نسبت به جوانی جمعیت و ازدیاد آن باید از جامعه به بالا تزریق شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هوشنگ توکلی اظهار کرد: وقتی خواسته‌ای در جامعه تعریف می‌شود و جا می‌افتد، به سمت مدیران اجرایی هم می‌رود و همین نشان می‌دهد که چنین علاقه‌ای الان در جامعه وجود دارد.

وی ادامه داد: زمانی که چنین دیدگاهی به مدیران جامعه تزریق شود قطعا جزو اولویت هایشان قرار می‌گیرد و توجه می‌کنند که چه چیز‌هایی نیاز این جوانان است و تعادل بین نیاز‌ها، خواسته‌ها، توقعات و قدرت اجرایی خود را برقرار می‌کنند، هر تصمیمی در اینجا گرفته شود می‌تواند به نفع جامعه باشد.

توکلی با اشاره به شعار جوانگرایی جامعه گفت: همین شعار نشان می‌دهد که ما جوانان را می‌خواهیم تشویق به ازدواج و سپس فرزندآوری کنیم، این را هم باید در نظر بگیریم که در طول سالیان گذشته کشور ما دچار تحریم‌های زیادی بوده و همین موضوع روی جامعه اثر منفی گذاشته است حال باید سرمایه گذاری‌هایی داشته باشیم که بتواند این ضعف‌ها را جبران کند و جزو اولویت‌های جامعه قرار بگیرد، قطعا قوه مجریه ما در این زمینه نیت خوبی دارد و باید بررسی کند که براساس آن چه سیاست‌هایی را در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه آشوب‌هایی که در سراسر دنیا دیده می‌شود نیرو‌های جوان جامعه را نسبت به آینده نگران می‌کند، افزود: الان هم که دانش بشری رشد کرده، کهنسالان بیشتر عمر می‌کنند و شرایط به طوری شده برخی کشور‌ها یک قتل عام علیه سالمندانش در بیمارستان راه انداخته به دلیل اینکه توان دادن خرج سالمندان را ندارد، حال در این شرایط و در جامعه خودمان باید وضعیت را بسنجیم تا نیروی کار و انسانی جوانمان از دست نرود و برای آینده هم برنامه ریزی درست داشته باشیم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.