پیام رهبرمعظم انقلاب به مناسبت آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی حضور مقامات خارجی در مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر انقلاب حزب الله لبنان مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید + فیلم (۱ خرداد ۱۴۰۳) شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱ خرداد ۱۴۰۳) غافلگیری نظامی صهیونیست با آتش تک‌تیرانداز فلسطینی تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات اشغالی (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱ ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت | زمان و مکان تشییع آیت الله رئیسی و همراهان اعلام شد قالیباف: شهید امیرعبداللهیان در دفاع از حقوق ملت ایران سستی عمل نداشت اسماعیلی: هیچ‌گاه فعل مذمومی از شهید آیت الله رئیسی ندیدم پیام تسلیت اروگوئه، شیلی و پرو به ملت و دولت ایران پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی درپی شهادت رئیس جمهور «اردوغان» در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا: درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران اطلاعی نداریم | نقشی نداشتیم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود
سرخط خبرها

ناامیدی پاپ فرانسیس از پایان جنگ اوکراین

  • کد خبر: ۲۱۳۸۵۵
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
ناامیدی پاپ فرانسیس از پایان جنگ اوکراین
رهبر کاتولیک‌های جهان یکبار دیگر روی جستجوی راه‌حلی دیپلماتیک برای درگیری اوکراین تاکید کرده و گفت: هنوز نمی‌توان برای این درگیری‌ها و پیامد‌های مخرب آن در اوکراین پایانی متصور شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان گفت: جای تاسف است که دومین سالگرد جنگ روسیه و اوکراین را شاهدیم. چقدر قربانی و زخمی، چقدر تخریب و چقدر رنج و ماتم را باید در این بازه زمانی شاهد باشیم، در حالیکه هنوز هم پایانی بر این جنگ دیده نمی‌شود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پاپ فرانسیس ادامه داد، درگیری اوکراین نه تنها منطقه را نابود می‌کند بلکه موجی از ترس و انزجار را در سراسر جهان بر جای گذاشته است.

رهبر کاتولیک‌های جهان خاطرنشان کرد: من همچنان به دعا کردن ادامه می‌دهم به‌ویژه برای قربانیان بی‌گناه این جنگ و از بشریت می‌خواهم تا شرایطی را برای یک راه‌حل دیپلماتیک و صلحی بادوام در این کشور فراهم کند.

پاپ فرانسیس بار‌ها تمایل خود را برای آمادگی سفر به اوکراین و روسیه به منظور پیشبرد صلح و تلاش‌هایی برای پایان این درگیری اعلام کرده است.

در مه سال گذشته میلادی، واتیکان یک هیات صلحبان را در اوکراین به ریاست «ماتئو زوپی» تشکیل داد. در ژوئن همان سال نیز این کاردینال به اوکراین و روسیه سفر و با مقام‌های دو کشور دیدار کرد و به بررسی تلاش‌های بشردوستانه واتیکان پرداخت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->