درخواست پویانفر از رئیس جمهور درباره یک اسیر ایرانی + عکس فروش نمایشگاه کتاب تهران تاکنون چقدر بوده است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مانوئل گارسیا رولفو به «دنیای ژوراسیک» می‌رود امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند! فصل جدید «صباهنگ» روی آنتن صبا + زمان پخش هوتن شکیبا: دوست داشتم در فیلم «طعم گیلاس» بازی کنم رضا عطاران در جشن تولد کیانوش عیاری + عکس اکران و دوبله زنده فیلم «اوپنهایمر» در سینما هویزه مشهد + زمان اکران پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف کنسرت «نمایش سیصد» «سهراب پورناظری» روی صحنه فیلم «چی دا» با بازی شهرام عبدلی در شبکه دو + زمان پخش اهدای جایزه «هلال طلایی» به سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی «مسخ نرگس» پروانه نمایش گرفت | نقش‌آفرینی جمشید هاشم‌پور در یک اثر معمایی محمد خزاعی دبیر چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر شد تخصیص بن یک‌میلیون‌تومانی خرید کتاب به خبرنگاران و فعالان رسانه «راجر کورمن» چهره بزرگ سینمای مستقل درگذشت
سرخط خبرها

ماجرای لایو ساختگی ساسی مانکن و عموپورنگ + فیلم و واکنش داریوش فرضیایی

  • کد خبر: ۲۱۳۸۹۸
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
ماجرای لایو ساختگی ساسی مانکن و عموپورنگ + فیلم و واکنش داریوش فرضیایی
عمو پورنگ و ساسی مانکن از چندی پیش در پی آهنگ جدید ساسی مانکن با یکدیگر درگیری‌های مجازی داشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، عمو پورنگ و ساسی مانکن از چندی پیش در پی آهنگ جدید ساسی مانکن با یکدیگر درگیری‌های مجازی داشتند. اکنون در فضای مجازی ویدیویی منتشر شده که ادعا می‌شود این دو چهره از طریق لایو اینستاگرام با یکدیگر ارتباط برقرار و آشتی کرده‌اند.

این درحالی است که داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) ویدیو و مطالبی که ساسی مانکن به نقل از وی منتشر کرده است، تکذیب کرد و در عین حال گفت که موضوعات مهم‌تری از این موضوع دارد. این مجری و بازیگر حوزه کودک و نوجوان گفت: من نمی‌دانم چه بگویم. خنده‌ام می‌گیرد. چون همه این‌ها ساختگی و فیک است.

وی افزود: من خیلی موضوعات مهم‌تر، اصیل‌تر و قابل توجه‌تر در زندگی دارم که فکرم متوجه آن‌هاست. این موضوع هم برایم اهمیتی ندارد. فقط خنده‌دار است. آذرماه سال جاری، ساسان حیدری ملقب به ساسی مانکن، جدیدترین آهنگ خود را منتشر کرده بود که این کلیپ غیراخلاقی، کودکان و برنامه‌های آنان را سوژه خود قرار داد.

وی خطاب به ساسی مانکن نوشت: فاجعه پشت فاجعه! کمی وجدان داشته باشید! بچه‌های معصوم چه گناهی کردند که باید طعمه شما قرار بگیرند!

انتقاد عمو پورنگ باعث بیان انتقاد سایر کارشناسان این حوزه شد و عصبانیت شدید ساسی مانکن و ناکامی آهنگ جدید او را در پی داشت.

پس از این بود که ساسی مانکن یک دیس‌ترک توهین‌آمیز با نام «تک اردک» علیه عمو پورنگ منتشر کرد. آهنگ دیس یا دیس‌ترک به معنی بی‌احترامی کردن، ترانه‌ای است که هدف اصلی آن حمله لفظی به شخصی دیگر، معمولاً یک هنرمند دیگر است. آهنگ دیس غالباً نتیجه اختلاف و نزاع موجود میان دو نفر است.

اکنون با گذشت حدود ۳ ماه، ساسان حیدری همچنان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به داریوش فرضیایی است. به همین دلیل ویدیویی جعلی منتشر کرده و مدعی شده که با داریوش فرضیایی گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی داشته است! ساسی مانکن در متن پست این ویدیوی جعلی مدعی شده بود که داریوش فرضیایی به وی قول داده که عید امسال به «کنسرت استانبول» برود و روی استیج باهم و در کنارهم آهنگ اردک تک تک را اجرا کنند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->