ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها
سرخط خبرها

فدراسیون فوتبال: به پاکی و صداقت بازیکنان ایمان داریم

  • کد خبر: ۲۱۳۹۰۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
فدراسیون فوتبال: به پاکی و صداقت بازیکنان ایمان داریم
فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه تبانی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران اعلام کرده که به شرافت و صداقت همه ارکان کادر فنی ایمان دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه تیم ملی از قطر به ایران بازگشت شایعاتی درباره اینکه تیم ملی فوتبال ایران در پشت پرده توافق‌هایی با قطر داشته و مبالغی هم رد و بدل شده تا تعمدا به این تیم ببازد، دست به دست شد.

این شایعات واکنش فدراسیون فوتبال را نیز در پی داشته است. در همین راستا هدایت الله ممبینی، این جملات را به زبان آورده است: «من زیاد در جریان این موضوع نیستم. پس از هر تورنمنتی برخی شایعات و حرف‌ها ایجاد می‌شود. در این مورد بحث خاصی نشنیده‌ام که بخواهیم جدی به آن بپردازیم. بازیکنان و کادرفنی ما که در قطر زحمت کشیدند، دارای یک شخصیت ویژه هستند که آن را در زمین و بیرون زمین دیدیم. امکان دارد شایعات زیاد‌ی هم در فضای مجازی به وجود بیاید، اما فدراسیون فوتبال با دقت تمام این مسائل را رصد می‌کند و به پاکی و صداقت بچه‌های خودمان ایمان داریم.»


البته این شایعات از سوی برخی جریان‌ها و رسانه‌های مخالف مطرح شد که مورد توجه برخی رسانه‌های داخلی نیز قرار گرفت. واکنش فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که همه این مسائل به دقت مورد رصد و بررسی قرار گرفته و مشکلی از این بابت وجود نداشته است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->