نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

لژیونرهای ایرانی بلاتکلیف بین شمسایی و اسپانیا

  • کد خبر: ۲۱۴۷۶۵
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
لژیونرهای ایرانی بلاتکلیف بین شمسایی و اسپانیا
سرمربی تیم ملی فئوتسال کشورمان در خصوص حل مشکل سه لژیونر ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آستانه آغاز جام ملت‌های آسیا مشکل بزرگی گریبان تیم وحید شمسایی را گرفته و قرار نداشتن زمان برگزاری این مسابقات در تقویم رقابت‌های باشگاهی سبب شده تا باشگاه‌ها برای آزاد یا آزاد نکردن بازیکنان خود مختار باشند.

این مشکل در شرایطی برای فوتسال ایران رخ داده که سه ستاره تاثیرگذار ایران در تیم پالما بازی می‌کنند که مسلم اولاد قباد، حسین طیبی و سالار آقاپور هستند و شاکله تیم اسپانیایی هم براساس توانایی‌های آن‌ها شکل گرفته است.

در این بین برای حل مشکل مذاکراتی جدی میان باشگاه اسپانیایی و مدیران فدراسیون شکل گرفته که وحید شمسایی به صورت غیرمستقیم اینطور به آن در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد که ممکن نیست کار به جایی کشیده شود که ما یا آن‌ها حرف زور بزنند و باید خیلی دوستانه جلو رفت.

وی افزود: یک سری خواسته‌ها داشته‌اند که با آقای اصولی در میان گذاشته‌اند و همچنین فدراسیون فوتبال تقاضا‌هایی از باشگاه‌های اسپانیایی کرده است و تلاش خواهیم کرد تا اتفاقات مثبتی رقم بخورد. ما نباید کار به، اما و اگر بکشیم، زیرا هر چهار بازیکن در دو سال اخیر عضو تیم ملی بوده‌اند و در مسابقات رسمی و دوستانه به میدان رفتند که برنامه‌های تیمی ما با حضور این بازیکنان پیش رفته است. بار‌ها اتفاق افتاده که از برخی از این بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی استفاده نکردیم، اما جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی است داستان فرق می‌کند. در کل، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا مشکل بازیکنان خیلی دوستانه و حرفه‌ای بر طرف شود.

همانطور که مشخص است باشگاه اسپانیایی برای آزاد کردن سه ستاره ایرانی خود درخواست‌هایی از فدراسیون داشته که باید دید مسئولان فدراسیون چطور و چگونه در راستای حل این مشکل تیم ملی فوتسال گام برمی‌دارند.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->