حماس: یک اسیر اسرائیلی درحال خودکشی را نجات دادیم مدارس استان تهران فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل نیست انتخابات در سراسر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد + ویدیو رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری دور دوم انتخابات نداشته‌‌ایم + فیلم جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ایران در عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین را به رخ جهانیان کشید مشارکت حداکثری مردم مشهد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار مشهد: تمدید انتخابات از طریق اطلاعیه وزارت کشور اعلام خواهد شد | اعلام تعطیلی مدارس بعد از پایان رای‌گیری + فیلم رئیس دفتر رئیس‌جمهور: دولت آمادگی دارد انتخابات بعدی، الکترونیکی برگزار شود آیا مدارس فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟ سخنگوی شورای نگهبان: تا پیش از پایان مهلت رای‌گیری هیچ‌کس اطلاعی از محتوای صندوق‌ها ندارد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع): حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، اقتدار و امنیت را به دنبال دارد آیت‌الله جنتی در انتخابات شرکت کرد بیش از ۵۵ هزار نفر تا ظهر امروز در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رای دادند (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور رأی خود را به صندوق انداخت + ویدئو ترکیه ادعای اسرائیل درباره برداشتن تحریم تجاری را رد کرد حجت‌الاسلام صدیقی: تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت فرماندار مشهد: مشکلات دستگاه‌های احراز هویتی برخی از شعب، لحظه‌ای بوده است | انتخابات بسیار روان، آرام، باشکوه و سالم در حال برگزاری است + فیلم دیدار چهره به چهره زائران و مجاوران حرم رضوی با رئیس قوه قضاییه در نماز جمعه مشهد (۲۱ اردیبهشت) آیت‌الله علم‌الهدی: نامه رهبر معظم انقلاب، مبنای نهضت ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکاست | هم‌زبانی دانشجویان آمریکا با ملت ایران قالیباف: رأی و شرکت در انتخابات یک حق قطعی مردم است
سرخط خبرها

وزیر کشور بر لزوم امانتداری مجریان انتخابات تاکید کرد

  • کد خبر: ۲۱۳۹۳۷
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
وزیر کشور بر لزوم امانتداری مجریان انتخابات تاکید کرد
وزیر کشور بر صیانت و امانتداری از تک تک آرا تاکید کرد و گفت: دست‌اندرکاران باید از هر رای به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در همایش بزرگ دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ، گفت: در ۴۵ سال پر افتخار جمهوری اسلامی، بازیگر اصلی حماسه‌ها مردم ما هستند که این امانت را بر دوش کشیده‌اند.

او با بیان اینکه امروز در یک نقطه جدید و فصل نویی از انقلاب قرار داریم، گفت: در گام دوم انقلاب، باید بتوانیم آن را به نتایج و اهداف بلند مدت خود برسانیم. مردم عزیز ما که پیوند‌های عظیم با امام، رهبر، شهدا و جانبازان بسته‌اند، از این امانت مراقبت می‌کنند تا آن را به دست امام زمان (عج) برسانند.

وحیدی افزود: امروز فصل نوین دیگری برای انقلاب ما آغاز شده است که در آن ملت ما در یک زور آزمایی دیگر مقابل جبهه کفر و شرک به میان خواهد آمد.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز بزنگاه شناخت دوست از دشمن است، اضافه کرد: بزرگترین نقطه قوت ملت ما همواره همین بوده که خیلی خوب دوست را از دشمن تشخیص می‌دهد.

او خطاب به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با تاکید بر لزوم امانتداری گفت: دست‌اندرکاران باید از هر رای به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند. مسئولیت مهمی بر عهده شما گذاشته شده است و باید بتوانید یک انتخابات در نهایت سلامت و امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار کنید.

وزیر کشور در پایان با بیان اینکه کشور ما رو به رشد است و حرف کسانی که یأس‌آفرینی می‌کنند را نباید گوش کرد، گفت: درست است که در بحث معیشت مردم اشکال وجود دارد، اما نباید این مسئله معیشت بر همه کار‌های بزرگ دیگری که در کشور انجام می‌شود، سایه بیفکند.

منبع: باشگاه‌ خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->