سرخط خبرها

وعده عجیب اسپانسر پرسپولیس به هواداران

  • کد خبر: ۲۱۴۷۸۸
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
  • ۴
وعده عجیب اسپانسر پرسپولیس به هواداران
اسپانسر پرسپولیس وعده های عجیبی را به هواداران این تیم داد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در زمستان امسال قرارداد همکاری را با یک شرکت مواد غذایی امضا کرد و به کمک این اسپانسر توانست ارونوف را از استقلال هایجک کند

. مدیرعامل این شرکت یک پرسپولیسی دو آتشه است که در مورد مالیات برانکو و رادوشویچ هم پرداختی هایی به پرسپولیس داشت. این فرد در تازه ترین صحبت هایش در مراسم جشن قهرمانی نوجوانان پرسپولیس وعده ساختن یک پرسپولیس رویایی را در سال های آینده داد و مدعی شد برنامه بلند مدت برای این باشگاه و آکادمی اش دارد. اینکه حالا وعده های او چقدر به واقعیت نزدیک خواهد شد را باید به زمان سپرد.

در خصوص تیم نوجوانان پرسپولیس بد نیست بدانید یحیی گل محمدی در نیم فصل اول بار‌ها از باشگاه پرسپولیس گلایه کرد که چرا برای اعضای تیم جشن قهرمانی مفصل تدارک ندیدند، اما درویش به این مسئله اهمیت نداد.

جالب اینکه روز شنبه این هفته باشگاه پرسپولیس جشن مفصلی برای تیم نوجوانان خود بابت قهرمانی در رده پایه تهران گرفت. در این میان یکی از اسپانسر‌های پرسپولیس هم مبلغ ۵ میلیون تومان کارت هدیه به بازیکنان نوجوان داد و قرار شد ۵ میلیون تومان هم به زودی به حساب آن‌ها واریز کند.

این پادای حسابی نوجوانان پرسپولیس را ذوق زده کرد. این اسپانسر قرار است ۳۰ درصد از قرارداد تیم‌های جوانان وامید باشگاه پرسپولیس را هم پرداخت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
3
1
نمیخاد خود نمایی کنید خودتون رو بکنید توی چشم مردم که آره ما پولداری وریختوپاش میکنیم این پولایی رو که خرج فوتبال میکنید ۱۰ درصدش هم کمک بیچاره فقیرا کنید یطرز از بندگان خدا شب نون خالی می‌خرن ومیخابن اونوقت یسریا اینقد پول دارن که میگردن یجا پیداکنند برای خودشیرینی وخودنمایی پول خرج کنن.
ا.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
یه سؤال ازچندتا مخاطبی که مشخصه دردشون چیزدیگه س وبیت المال بهونه ی عقده گشایی رنگی شون هست پولی که اسپانسرشخصی به بازیکنان داده کجاش بیت المال هست؟
اگه خبری بود که درمورد پرداخت حتی وام بانکی به باشگاه بودبازم میشد ...
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
5
1
آره دیگه از پول ملت داره ولخرجی می‌کنه هنوز تکلیف اختلاسشون معلوم نشده داره واسه بقیه کری میخونه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
2
0
فوتبال رو شخصی کنید .اینقدر از بیت المال برای منافع خودتون هزینه نکنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->