«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

دنیل کوان و دنیل شاینرت فیلم بعدی‌شان را می‌سازند

  • کد خبر: ۲۱۴۸۳۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
دنیل کوان و دنیل شاینرت فیلم بعدی‌شان را می‌سازند
دنیل کوان و دنیل شاینرت که با «همه‌چیز همه‌جا به یک‌باره» برنده بزرگ اسکار شدند، فیلم بعدی‌شان را سال ۲۰۲۶ اکران می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تقریباً یک سال پس از آنکه «همه چیز همه‌جا به یک‌باره» اسکار را فتح کرد، ۲ فیلمساز سازنده این فیلم، به ساخت فیلم بعدی خود نزدیک می‌شوند.

کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم بعدی دنیل کوان و دنیل شاینرت را ۱۲ ژوئن ۲۰۲۶ تعیین و از آن به عنوان یک رویداد بدون عنوان یاد کرده است. جز این هیچ جزییات دیگری از این فیلم در دسترس نیست.

این اولین فیلم بلندی است که ۲ دنیل پس از امضای قرارداد با یونیورسال در تابستان ۲۰۲۲ و ماه‌ها پیش از آنکه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اصلی را در اسکار از آن خود کنند، می‌سازند.

این ۲ فیلمساز کارشان را با ساخت ویدیو برای ترانه شروع کردند و اولین کارگردانی آن‌ها برای یک فیلم بلند با فیلم «مرد ارتش سوییس» با بازی پل دانو و دنیل رادکلیف به جشنواره ساندنس راه یافت و جایزه بهترین کارگردانی سال ۲۰۱۶ این جشنواره را برد. این زوج همچنین قسمتی از سریال «جنگ ستارگان» را کارگردانی کرده‌ند.

فیلم بلند بعدی آن‌ها «همه چیز همه جا به یک‌باره» که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شد، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرد و به فیلمی بدل شد که بیشترین جوایز سینمایی را در تمام تاریخ از آن خود کرده است. کسب ۱۱ نامزدی در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار که برنده ۷ مورد، از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن برای میشل یئو، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای دنیل کوان، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای جیمی لی کرتیس، بهترین تدوین و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شد. این فیلم همچنین برنده ۲ جایزه گلدن گلوب، ۵ جایزه انتخاب منتقدان (از جمله بهترین فیلم)، یک جایزه بفتا، یک رکورد ۴ جایزه‌ای از جوایز انجمن بازیگران فیلم (از جمله بهترین گروه بازیگران) و ۷ جایزه ایندیپندنت اسپیریت از جمله بهترین فیلم شد و بیشترین تعداد جایزه را از ۴ انجمن اصلی فیلم آمریکا شامل کارگردان‌ها، تهیه کنندگان، بازیگران و نویسندگان دریافت کرد.

۲ دنیل در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر چند ماه پس از امضای قرارداد جهانی خود، اذعان کردند که جهش از ساخت فیلم مستقل با منابع محدودش و ورود به دنیای قابل توجه‌تر استودیو‌های فیلم، موجب تعدیل در کارشان خواهد شد.

کوان گفت: ما عاشق رفتن به دنبال چیز‌هایی هستیم که تقریباً ممکن است یک فاجعه باشد و شاینرت عنوان کرد: از داشتن بودجه‌ای که باعث می‌شود آن صحبت‌های سخت را نداشته باشیم، عصبی هستم.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->