پادشاه بحرین: خواهان عادی سازی روابط با ایران هستیم ویدئو | سکوت یک دقیقه‌ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهدای خدمت (۳ خرداد) شهید رئیسی در برابر دشمنان و منافقین یک عنصر پولادین و راسخ بود ویدئو | سردار رادان: شهادت می‌دهم رئیسی، رئیس‌جمهوری بود که ارزش‌ها برایش مهم بود نه رای ویدئو | استقبال ویژه فرزند شهید مدافع امنیت محمدرضا اسداللهی از پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد «جمهور» در ادامه راه «شهید» جبلی: صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست‌جمهوری است حضور دیپلمات‌ها در مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد خادم‌الرضا به مشهدالرضا(ع) رسید (۳ خرداد ۱۴۰۳) خداحافظ آقای رئیس‌جمهور | مشهدالرضا، آخرین مقصد خدمت خادم‌الرضا(ع)+ فیلم بشار اسد: به‌زودی برای عرض تسلیت به ایران سفر خواهم کرد ورود هواپیمای حامل پیکر شهید جمهور به مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم درباره مالک رحمتی؛ از جنوب مراغه تا استانداری آذربایجان شرقی جلسه گروه‌های مقاومت با حضور سلامی و قاآنی در تهران (۳ خرداد) ویدئو | انتقال پیکر مطهر رئیس‌جمهور شهید از بیرجند به مشهدالرضا(ع) برگزاری مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان از سوی رهبر معظم انقلاب (شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳) باقری‌کنی: تنش‌زدایی با همسایگان قطعا استمرار خواهد یافت ادای احترام روسای نظام‌های قضایی کشور‌های عضو سازمان شانگهای به شهدای خدمت ایران حضور ظریف و عراقچی در مراسم تشییع پیکر امیرعبداللهیان در وزارت خارجه زلفی‌گل: شهید رئیسی نماد تقوای سیاسی و تواضع اجتماعی بود
سرخط خبرها

سردار صفوی: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است

  • کد خبر: ۲۱۵۷۸۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
سردار صفوی: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است
مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است، گفت: ما باید از ایران ۵ هزار کیلومتر عمق دفاع استراتژیک خود را توسعه دهیم و نیرو‌های دریایی و هوافضای سپاه باید بر این نقاط متمرکز شوند، چراکه جنگ‌های آتی دریاپایه و هواپایه است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار یحیی صفوی در همایش «روایت پیشرفت؛ ۴۰ سالگی دانشگاه امام حسین (ع)»، با بیان این‌که «این دانشگاه سه ماموریت اصلی دارد»، اظهار کرد: اولین ماموریت مربوط به درون سپاه است که باید کادر مدیریت و فرماندهانی را تربیت کند که مومن باشند، علم داشته باشند، مردم‌دار باشند و اهل عمل باشند. به‌ویژه در مورد استادان دانشگاه باید این موارد رعایت شود، استاد بیش از علم با رفتار و اخلاقش تاثیرگذار است.

وی افزود: موضوع دوم این است که این دانشگاه و سپاه پاسداران باید کشور و دولتمردان را کمک کنند. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و قرارگاه محرومیت‌های سپاه در سطح کشور کار‌های بزرگی انجام دادند. برخی جا‌ها ناکارآمدی داریم و برخی افراد کار بلد نیستند، اما چه کنیم؟ گرفتار شدیم و باید وقتی آنان نمی‌توانند نیرو‌های مسلح به فرمان رهبری انقلاب بروند و کمک کنند مشکلات مردم حل شود.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد: می‌بییند که یک سیل آمده است؛ ما هر سال سیل داریم، هرچند سال یکبار زلزله داریم، حالا چرا بلد نیستیم پیش‌بینی و پیشگیری کنیم؟ حالا اگر سیل و زلزله آمد به سرعت برویم و کار را جمع کنیم و نگذاریم مردم در مشکل باشند.

صفوی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در طول دوره زعامت خود جبهه مقاومت را قدرت بخشیدند. این تفکر رهبری انقلاب است. شهید قاسم سلیمانی فرمانده میدانی بود که تدابیر رهبری انقلاب و حمایت سپاه را همه‌جانبه در پشت داشت تا جبهه مقاومت شکل گرفت و امروز شاهدیم یمنی‌ها آمریکایی‌ها را ذلت نشاندند و انگلیسی‌ها را تحقیر کردند. این سومین وظیفه دانشگاه امام حسین است که جبهه مقاومت و سپاه پاسداران را تقویت کند.

وی با تاکید بر این‌که «ما چاره‌ای جز عمق‌بخشی به دفاع و امنیت ملی خود نداریم»، تصریح کرد: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است. ما از ایران باید ۵ هزار کیلومتر عمق دفاع استراتژیک خود را توسعه دهیم. نیرو‌های دریایی و هوا و فضای سپاه باید بر این نقاط متمرکز شوند چراکه جنگ‌های آتی دریاپایه و هواپایه است.

ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->