مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم
سرخط خبرها

سفر رئیس‌جمهور به سیستان‌وبلوچستان و بازدید از روستا‌های سیل‌زده + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۵۸۲۴
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
سفر رئیس‌جمهور به سیستان‌وبلوچستان و بازدید از روستا‌های سیل‌زده + فیلم
رئیس‌جمهور برای بازدید میدانی از وضعیت سیل‌زدگان از فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه امروز هیئت دولت هم، بیشترین گزارش وزرا به وضعیت امدادرسانی به مردم سیستان و بلوچستان اختصاص داشت.

برخی وزرا از جمله وزیر کشور، راه و شهرسازی و نیرو در خصوص امداد رسانی به سیستان و بلوچستان گزارش‌هایی از اقدامات دستگاه خود ارائه دادند.

سید ابراهیم رئیسی دستور و تاکید داشت که از همه ظرفیت‌ها برای امدادرسانی و پیشگیری از حوادث مشابه استفاده شود.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به گزارش بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان، ضمن تاکید بر به میدان آمدن همه دستگاه‌ها برای تسریع در امدادرسانی به سیل‌زدگان، به احتمال وقوع بارش‌های جدید نیز اشاره کرد و پیش‌بینی تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارات و حوادث احتمالی را خواستار شد.

وزیر راه و شهرسازی هم رئیس‌جمهور را در سفر به سیستان و بلوچستان همراهی می‌کند.

این سیل تاکنون تلفات جانی نداشته است.

در جریان سفر رئیس‌جمهور برای بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان وارد شهر نگور مرکز شهرستان دشتیاری از روستا‌های درگیر سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان شد و از وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه بازدید کرد.

رئیسی با مردم محلی گفتگو و دستورات لازم جهت تسریع در روند امدادرسانی را صادر کرد.

آشنایی با گروه‌های امدادرسانی و در جریان کار قرار گرفتن از نزدیک یکی از اهداف این سفر عنوان شده است. در این سفر هم‌چنین درباره اقداماتی که باید برای بهبود وضعیت سیل زدگان انجام شود، تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی درباره این سفر گفت: شخصا به سیستان و بلوچستان آمدم تا درباره احتمال وقوع سیل مجدد و نیز رسیدگی به وضعیت سیل‌زده‌ها تشکیل جلسه داده و موضوع را بررسی کنیم.

سفر رئیسی به سیستان و بلوچستان اسفند ۱۴۰۲

رئیسی هم‌چنین از مناطق سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان به صورت هوایی بازدید کرد.

حضور رییس جمهور در مناطق سیلزده دشتیاری و گفت‌وگو با سیل زدگان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->