سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان
سرخط خبرها

توافق فدراسیون و ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۵۸۵۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
توافق فدراسیون و ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی
به دنبال ماجراهای به وجود آمده در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی، ظهر امروز جلسه ویژه ای در فدراسیون فوتبال و با حضور تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و تاج برگزار شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، این طور که گفته می‌شود در این جلسه روند ثبت نام کاندیدا‌ها برای ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی و همچنین دلایل تاخیر در برگزاری مجمع انتخابات که از اردیبهشت ماه سالجاری تاکنون برگزار نشده است، بررسی گردیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره برگزاری این جلسه به خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: امروز چهارشنبه پیرو موضوعات مربوط به هیات فوتبال خراسان رضوی و برگزاری مجمع انتخابات آن، جلسه‌ای را در فدراسیون فوتبال با آقای تاج برگزار کردیم تا با توجه به دغدغه و مطالبه دائمی و همیشگی پیشکسوتان، اهالی فوتبال، کارشناسان و ورزشکاران، برای حل و فصل سریع‌تر مشکلات این رشته ورزشی در استان راهکار مناسبی پیدا کنیم. البته پیش‌تر هم چند باری را تلفنی و حضوری با ایشان جلسه داشتیم و در نهایت امروز توانستیم به یک جمع بندی مناسب برسیم.

تاج فیروز افزود: به پیشنهاد آقای تاج که انصافا بسیار کارشناسانه و دقیق هم بود بهترین تصمیم را اخذ کردیم. باتوجه به اینکه آقای اصولی علاوه بر هیات فوتبال استان خراسان رضوی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون هم هستند و باتوجه به اینکه هردو حوزه نیاز به تلاش و فعالیت ۲۴ ساعته و تمام وقت دارد، قرار شد تا ایشان تمرکز خود را بر یک بخش یعنی کمیته فوتسال فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال بگذارند و من از همین‌جا از زحمات و تلاش‌های ایشان در هیات فوتبال استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: طبق توافقات و برنامه ریزی انجام شده، انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی با حضور ۳ کاندیدای آن یعنی آقایان جعفر قدیری، محمدرضا رضوی راد و محسن ترکی برگزار می‌شود که تلاش می‌شود در همین روز‌های باقی مانده تا سال جدید شکل بگیرد و اگر در سالجاری برگزار نشود قطعا در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ مجمع انتخابات را برگزار می‌کنیم.

تاج فیروز همچنین افزود: براساس تشخیص آقای تاج و پیشنهاد ایشان، باتوجه به عملکرد مثبت آقای اصولی و نیز تخصص و تعهدی که در کمیته فوتسال از ایشان دیده شده است، این حوزه تحت مدیریت کامل اصولی اداره خواهد شد و البته ایشان باید شرایط را برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال خراسان رضوی فراهم نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->