کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه
سرخط خبرها

تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۷۴۰۵
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
زمان برگزاری آزمون استخدامی معلم ورزش، پرورشی و مشاوره در سال ۱۴۰۳ تغییر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زمان برگزاری آزمون استخدامی معلم ورزش، پرورشی و مشاوره تغییر و تاریخ جدید برگزاری این آزمون، چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

در حالی که پیش از این زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی آموزش و پرورش ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده بود، اما با تغییر زمان آن، آزمون مذکور در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار و نتایج اولیه آن نیز یک ماه پس از برگزاری آزمون به اندازه سه برابر ظرفیت برای شرکت کردن پذیرفته شدگان اولیه در ارزیابی تکمیلی اعلام شود که مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با صدور اطلاعیه‌ای جدید، علاوه بر نحوه «ویرایش اطلاعات داوطلبان»، از تغییر «زمان آزمون» به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داده است.

آغاز ویرایش اطلاعات

داوطلبان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش در نظر داشته باشند سامانه ثبت نام این آزمون‌ها صرفاً جهت ویرایش اطلاعات داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند از امروز ۲۴ اسفندماه و به مدت هفت روز در دسترس خواهد بود.

با مکاتبه وزارت آموزش و پرورش و تاییدیه سازمان اداری و استخدامی، شغل محل‌های مربوط به یک شغل در نواحی یا مناطق مختلف یک شهر با هم تجمیع شده و رقابت تمام داوطلبان آن شغل محل‌ها تحت یک عنوان انجام خواهد شد.

همچنین ۱۰ درصد به امتیاز آزمون کتبی و به همین میزان به ارزیابی تکمیلی حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ لحاظ خواهد شد لذا آن دست از داوطلبان حائز شرایط که در زمان ثبت نام این گزینه را انتخاب نکرده‌اند لازم است در بازه زمانی مذکور نسبت به انتخاب این گزینه اقدام کنند.

تغییر زمان برگزاری آزمون

با توجه به لزوم ایجاد فرصت مناسب به داوطلبان جهت ویرایش اطلاعات مورد نیاز همچنین بهره‌بندی از فیوضات ماه مبارک رمضان بر اساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان اداری استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش زمان برگزاری آزمون به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییر یافته است.

این آزمون در دو مرحله آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی برگزار می‌شود که امتحان کتبی شامل سنجش حیطه‌های عمومی، تخصصی و اختصاصی است که بر اساس شغل محل اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام به صورت کتبی برگزار می‌شود. مرحله ارزیابی تکمیلی نیز شامل سنجش و ارزیابی صلاحیت‌ها و شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای مورد نیاز برای مشاغل مربی تربیت بدنی وسلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور با هدف تعمیق سنجش شایستگی‌ها علاوه بر آزمون کتبی برگزار می‌شود.

امتحان کتبی وزن ۴۰ درصدی و ارزیابی تکمیلی وزن ۶۰ درصدی دارد. این آزمون مجموعا دارای هزار امتیاز است که سهم مرحله کتبی ۴۰۰ و سهم مرحله ارزیابی تکمیلی ۶۰۰ امتیاز می‌شود.

همچنین به صورت مجزا باید گفت سهم حیطه عمومی برای قبولی در این آزمون مجموعا ۳۵۰ امتیاز است که شامل ۱۶۰ امتیاز در آزمون کتبی و ۱۹۰ امتیاز در مرحله ارزیابی تکمیلی می‌شود. حیطه اختصاصی مجموعا دارای ۳۷۰ امتیاز و شامل ۱۲۰ امتیاز در آزمون کتبی و ۲۵۰ امتیاز در ارزیابی تکمیلی می‌شود و حیطه تخصصی نیز مجموعا دارای ۲۸۰ امتیاز است که این امتیاز شامل ۱۲۰ امتیاز برای آزمون کتبی و ۱۶۰ امتیاز در مرحله ارزیابی تکمیلی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->