نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند! تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام والمسلمین زرندی به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها از امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد | حداقل «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان برخورد پراید با تریلی در گناباد یک فوتی و سه مصدوم داشت خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیز‌هایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید مصرف کیک و بیسکوئیت‌ را به این دلیل قطع کنید ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۱۸ اردیبهشت) چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا بخریم؟ نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر را به دنبال دارد اگر پنیر زیاد مصرف کنیم چه اتفاقی برایمان می‌افتد؟ هندوانه پخته سنگ کلیه را پودر می‌کند + نحوه تهیه مجازات حبس از ۲ تا ۵۸ سال برای شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها
سرخط خبرها

تهیه و انتشار فیلم از دانش‌آموزان ممنوع است

  • کد خبر: ۲۱۷۹۳۳
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
تهیه و انتشار فیلم از دانش‌آموزان ممنوع است
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه انتشار فیلم دانش‌آموزان در فضای مجازی از سوی معلم‌بلاگر‌ها ورود به حریم شخصی کودکان و نوجوانان است، گفت: این اقدام به‌لحاظ قانونی قابل برخورد است.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی همتی‌فر؛ رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک درباره فعالیت معلم‌بلاگر‌ها اظهار کرد: بحثی به‌نام حقوق کودک داریم و بر این اساس کودکان نیز دارای حریم هستند.

وی افزود: اگر معلمی بدون اجازه دانش‌آموز و ولی قانونی او به تهیه فیلم اقدام و آن را در فضای عمومی منتشر کند، تعرض به حریم کودک و حقوق اوست و به‌لحاظ قانونی قابل برخورد است.

رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: این‌که معلم به‌دلیل اعتمادی که خانواده به آن دارند، وارد این عرصه شود، از جنبه‌هایی قابل تأمل است و آموزش و پرورش برای ساماندهی این موضوع و حفظ حریم دانش‌آموزان به‌عنوان امانت خانواده‌ها ورود کرده است و تصمیم به ساماندهی فعالیت معلم‌بلاگر‌ها دارد.

همتی‌فر متذکر شد: این موضوع البته بیشتر یک کار فرهنگی است تا یک کار حقوقی، یعنی معلم باید کودک را به‌عنوان امانت بداند همان‌طور که والدین هم باید نسبت به حقوق فرزندان خود حساس باشند، چون هم‌اکنون با پدیده والدبلاگر هم مواجه هستیم و آنجا هم همین حساسیت باید وجود داشته باشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->