قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

گسترش شبکه ارتباطی همراه اول برای رفاه زائران حرم رضوی

  • کد خبر: ۲۱۸۱۲۲
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
گسترش شبکه ارتباطی همراه اول برای رفاه زائران حرم رضوی
مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران مخابرات منطقه خراسان رضوی با انجام اقدامات لازم، توسعه و پایداری شبکه در این ایام را تامین خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن اروجی روز سه‌شنبه و در حاشیه بازدید از سایت‌های سیار مخابرات در گفتگو با خبرنگاران افزود:از جمله اقدامات انجام شده برای توسعه و پایداری شبکه در محدوده حرم مطهر می‌توان به استقرار سایت‌های همراه سیار در حرم مطهر رضوی، ارتقای سایت‌های موجود و اجرای شبکه جدید انتقال فیبر نوری اشاره کرد تا امکان تامین پوشش حداکثری در ایام نوروز ۱۴۰۳ فراهم شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس و در سال جاری، تعداد ۵۳ سایت جدید راه اندازی و ۱۸۰ سایت همراه نیز به فناوری نسل چهارم ارتقا یافت.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با اشاره به دیگر اقدامات مخابرات منطقه در مناطق خارج از محدوده حرم نیز گفت: مخابرات منطقه با توسعه پوشش شبکه ارتباطی در جاده‌های استان و ارتقای ظرفیت نقاط گردشگری و نقاط با تراکم جمعیت زیاد، باعث پایداری شبکه در ایام نوروز خواهد شد و با انجام پایش مستمر شبکه همراه اول و شناسایی نقاط عدم پوشش، سعی در برطرف کردن مشکلات این نقاط دارد.

اروجی افزود: تیم‌های فنی و مهندسی مخابرات منطقه در لحظه تحویل سال با حضور در صحن‌های حرم مطهر رضوی، لحظه به لحظه شبکه ارتباطی همراه اول را رصد خواهند کرد تا در صورت شکل گرفتن هر ایرادی، مشکل را حل کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->