هلاکت چهار نظامی صهیونیست در رفح با چه مدارکی می توان در انتخابات شرکت کرد؟ حمله موشکی از لبنان به الجلیل در شمال اراضی اشغالی سخنگوی شورای نگهبان: انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد + فیلم تاکید رئیس ستاد انتخابات کشور بر مزایای برگزاری انتخابات الکترونیکی قالیباف رای خود را در صندوق الکترونیکی انتخابات ثبت کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه نظامی اسرائیل در ایلات فرماندار مشهد: مشکل خاصی در شعب اخذ رای نداریم+ فیلم وزیر کشور: ۶۰ درصد صندوق‌ها در مرحله دوم انتخابات الکترونیکی است رئیسی با اعضای دفتر رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد تازه‌ترین آمار برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد توصیه ستاد انتخابات کشور به اعضای شعب اخذ رای استاندار خراسان رضوی: مردم مشهد و کلات در دور دوم انتخابات کار را تمام کنند+ فیلم رهبر معظم انقلاب: انتخابات نشانه‌ی اراده و تصمیم‌گیری مردم است | اهمیت مرحله‌ی دوم انتخابات کمتر از مرحله‌ی اول نیست + فیلم مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد آغاز شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است
سرخط خبرها

مقاومت عراق پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار داد

  • کد خبر: ۲۱۹۵۷۲
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
مقاومت عراق پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار داد
مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های خود ضد اشغالگران و در راستای حمایت از مردم غزه، بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که یک پایگاه هوایی دشمن صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مقاومت اسلامی عراق که طی روز‌های گذشته حملات خود ضد مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی را شدت بخشیده، بامداد امروز سه‌شنبه از یک عملیات دیگر علیه اشغالگران خبر داد.

مقاومت عراق در بیانیه‌ای به این منظور اعلام کرد که پایگاه هوایی «تل نوف» رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که این عملیات در راستای حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر در حق غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی انجام شد و مقاومت عراق در تکمیل مرحله دوم از عملیات‌های خود در برابر اشغالگران، به نابودی مراکز و استحکامات دشمن ادامه می‌دهد.

بامداد دیروز هم مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن با سلاح‌های مناسب به یک هدف حیاتی در سرزمین‌های اشغالی حمله کردند. این عملیات در چارچوب ادامه عملیات‌های مقاومتی در برابر اشغالگران و در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و در پاسخ به جنایاتی است که رژیم اشغالگر علیه این مردم مرتکب می‌شود.

هم زمان با آن رسانه‌های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در ایلات اشغالی خبر داده و اعلام کردند که این منطقه هدف حمله موشکی یا پهپادی قرار گرفته است.

این رسانه‌ها گزارش دادند که اشیاء ناشناخته‌ای در ایلات فرود آمده و چند نقطه را هدف قرار داد و یک پایگاه نظامی اسرائیل در ایلات هدف حمله پهپادی قرار گرفت. همچنین صدای انفجار‌های مهیب به گوش می‌رسد.

این درحالی است که بامداد یکشنبه هم مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن یک موضع حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی توسط پهپاد خبر داده بود.

مقاومت عراق در بیانیه خود به این منظور اعلام کرد که یک هدف حیاتی در شهرک «عیلبون» واقع در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادیم. این عملیات در چارچوب حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه آنها صورت گرفته و ما همچنان به درهم کوبیدن مواضع دشمن ادامه خواهیم داد.

به گفته منابع میدانی، جبهه مقاومت عراق در راهبرد جدید خود، مراکز بسیار مهم صهیونیست‌ها از جمله فرودگاه‌ها و پایگاه‌های هوایی را هدف قرار می‌دهد و در تلاش است فضای هوایی رژیم صهیونیستی را ناامن کند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->