سرخط خبرها

مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند تا پایان فروردین ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۲۲۰۷۸
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
  • ۱
مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند تا پایان فروردین ۱۴۰۳
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت:بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند مصداق حمایت دولت از زنان خانه دار روستایی و عشایر است که مهلت آن تا پایان فروردین ماه کنونی است.

به گزارش شهرآرانیوز، عباسعلی برونسی با اعلام این خبر افزود:دولت حق بیمه مادران خانه دار غیر شاغل دارای سه فرزند و بیشتر غیر شاغل در سنین ۱۸ تا ۵۰ سال را طبق ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به صورت رایگان پرداخت می‌کند.

وی اضافه کرد:در این قالب همچنین با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند ۲ سال به سوابق بیمه‌ای بیمه گذار افزوده می‌شود.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: تمامی زنان خانه‌دار روستایی و عشایری مشمول می‌توانند ثبت نام کنند و از مزایای بیمه اجتماعی (بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفی، نقل و انتقال سوابق) به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

برونسی افزود: متقاضیان در اسرع وقت باید از طریق موسسات کارگزاری صندوق در سراسر خراسان رضوی و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تعداد افرادی که در خراسان رضوی می‌توانند تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار بگیرند رقمی بیش از ۸۰۰ هزار نفر است ولی هم‌اکنون ۲۴۹ هزار نفر در این استان زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
0
خدا کنه بیمه برای مادران دارای کودک اوتیسم یا صعب العلاج هم بزارن والا ماهم دلمون میخواد بچه بیاریم ولی شرایط اجازه نمیده فشار روحی و روانی و جسمی سر بزرگ کردن این بچه ها مارو معاف می‌کنه از بچه دار شدن چه بسا که زودتر و زودتر پیر بشیم انقد فشار رومونه .خیلی از مادرا از همین الان تو اوج جوانی کمر درد و پادر و سیاتیک شدید گرفتن ایکاش دولت فکری به حال مادران مظلوم که بچه هاتون بیماری خاص دارن باشند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->