فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص هواشناسی: بارش‌ها تا جمعه تشدید می‌شود | سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط هولناک بنر تبلیغاتی در هند | ۳ نفر کشته و ۵۲ تَن زخمی شدند + فیلم دستگیری ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی در مشهد شکایت ۱۰هزار نفر از شرکت فایزر برای تولید داروی سرطان‌زا از رنجی که می‌برند | نگاهی به خشونت‌های مغفول مانده علیه مردان تخصیص اعتبار به راه‌آهن زاهدان-مشهد به ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد دستور اژه‌ای برای پرونده «فولاد مبارکه» و «چای دبش» تخم هندوانه سرشار از خواص دوران بارداری نباید سبب نادیده گرفتن علائم هشدار بیماری‌ها در مادر شود تایید تعطیلی بیمارستان مهرگان مشهد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۴۲ درصد علل مرگ و میر ناشی از سرطان‌های سیستم زنانه، مربوط به سرطان تخمدان است همه چیز درباره ویروس کرونا جدید سال ۱۴۰۳ با نام «فلیرت» سفر زوج استرالیایی با خودروی ۱۰۰ ساله به ایران آغاز عملیات بازگشت زائران خراسانی از اول تیرماه خواهد بود اعترافات پسر هفده‌ساله مشهدی که از سر خشم و غرور آدم کشت + عکس نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به همسر و فرزندانی که تحت تکفل بازنشسته هستند تعلق می‌گیرد علت مرگ «ریشا» شیر باغ وحش مشهد مشخص شد | بیانیه مشترک دامپزشکی و محیط زیست خراسان رضوی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٢۴ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران و کاهش دما از فردا
سرخط خبرها

قتل ۲ نفر پس از درگیری بر سر کشتن سگ گله در خراسان‌رضوی + عکس

  • کد خبر: ۲۲۲۱۸۵
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
قتل ۲ نفر پس از درگیری بر سر کشتن سگ گله در خراسان‌رضوی + عکس
مردی روستایی که در نزاع بر سر کشتن سگ گله دو نفر را به قتل رساند، به‌زودی محاکمه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر پانزدهم فروردین سال ۱۳۹۹ بود که صدای شلیک گلوله مقابل گله گوسفندان، دلهره عجیبی در روستای کوشکان به راه انداخت. لحظاتی بعد در میان فریاد و همهمه افرادی که در محل حضور داشتند، راز جنایت وحشتناک نوروزی لو رفت درحالی‌که پیکر خون‌آلود ۲ جوان روی زمین افتاده بود. یکی از حاضران پیکر غرق در خون یکی از مجروحان را درون پراید کشید و به طرف درمانگاه گلمکان حرکت کرد، اما پزشکان درمانگاه مرگ او را نیز تأیید کردند. طولی نکشید که با گزارش این ماجرای تکان‌دهنده به پلیس ۱۱۰، بلافاصله گروهی از نیرو‌های کلانتری گلمکان عازم روستای کوشکان شدند و با مشاهده صحنه جنایت، بلافاصله نوار زردرنگ «ورود به صحنه جرم ممنوع» را در اطراف محل نصب کردند و مراتب را به مقامات قضایی شهر جدید گلبهار اطلاع دادند.

دقایقی بعد و با دستور قضایی، تحقیقات گسترده‌ای در این باره آغاز و با کشف ۶ پوکه سلاح شکاری وینچستر مشخص شد که دو جنایت مسلحانه به خاطر کشتن سگ گله رخ داده است. در همین حال فردی به نام «علی-ت» به ماموران انتظامی گفت: من به همراه «مجید-ت» و «علی-ع» (مقتولان) گله را به داخل روستا آوردیم که ناگهان یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند مقابل گله توقف کرد و جوانی به نام «حمید» درحالی که اسلحه‌ای در دست داشت از خودرو پیاده شد و به سمت سگ گله شلیک کرد. در همین هنگام «حسن» (برادر حمید) نیز با یک دستگاه خودروی ال‌‌۹۰ در کنار او ایستاد و درحالی‌که هردو اسلحه داشتند به سوی «مجید و علی» تیراندازی کردند. وقتی آن‌ها روی زمین غلتیدند من بلافاصله به طرف «حمید» رفتم و پس از درگیری، به‌زور اسلحه را از دست او گرفتم و...

قتل ۲ نفر پس از درگیری برسر کشتن سگ گله در خراسان رضوی + عکس

باتوجه به حساسیت ماجرای این جنایت مسلحانه، بی‌درنگ ردزنی‌های اطلاعاتی برای دستگیری متهمان شروع و یک قبضه سلاح شکاری نیز در بازرسی از منزل خواهر یکی از متهمان پرونده کشف و ضبط شد و در ادامه عملیات، تعدادی از عاملان شرکت در نزاع منجربه‌قتل شناسایی شدند و به مقر انتظامی انتقال یافتند. در همین حال «هاشم» (یکی از متهمان) به نیرو‌های انتظامی گفت: صبح امروز کنار گوسفندانم بودم که «حسن-ب» به همراه سگش از همان مسیر به محل گوسفندان می‌رفت. در این لحظه ناگهان سگ گله من به سوی سگ او حمله کرد. حسن هم با دیدن این وضعیت از خودرو پیاده شد و سگ گله مرا با شلیک تیر کشت و رفت. من هم که عصبانی شده بودم اسلحه را برداشتم و سگ او را در کنار گله‌اش با تیر کشتم.

از سوی دیگر وقتی شنیدم آن‌ها عده‌کشی کرده‌اند، زودتر سوار خودرو شدم که در مسیر صدای تیراندازی شنیدم. به محل که رسیدم دو نفر را دیدم که خون‌آلود روی زمین افتاده‌اند و یکی از طرف‌های مقابل برادرم را با چوب می‌زد که وقتی به سوی او رفتم، از آنجا فرار کرد ولی برادرم «علی» آنجا بود و می‌داند چه حادثه‌ای رخ داده است.

ادامه بررسی‌های پلیس که با دستورات صریح قضایی وارد مرحله جدیدی شده بود، از اختلافات قدیمی دو خانواده حکایت داشت که در نهایت، آتش آن اختلافات با کشتن سگ‌های طرفین شعله‌ور شد. در این شرایط تصاویر دوربین‌های مداربسته محلی نیز بازبینی و زوایای پنهان این جنایت وحشتناک آشکار شد. از طرف دیگر با اعلام نظر پزشکی قانونی درباره علت مرگ دو جوان ۲۷ و ۳۸ساله (مجید-ت) و (علی-ع) تحقیقات قضایی با بازجویی از متهمان پرونده ادامه یافت و درنهایت با تکمیل تحقیقات قضایی و اعترافات «حمید-ب» (یکی از متهمان اصلی)، کیفرخواست این پرونده تاسف‌بار از سوی قاضی حمید علیزاده در دادستانی گلبهار صادر شد و بدین ترتیب، پرونده مذکور با توجه به اهمیت و حساسیت آن روی میز قضات باتجربه شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان‌رضوی قرار گرفت که رسیدگی به آن به‌زودی به ریاست قاضی محمد شجاع‌پورفدکی آغاز خواهد شد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->