قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد هواپیمایی لوفت‌هانزا تعلیق پرواز‌ها به تهران را تا ۹ می (۲۹ اردیبهشت) تمدید کرد باز خوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران | صمیمانه از زحمات، از نجابت و از همّت کارگرانمان تشکر می‌کنم آغاز تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل در دانشگاه کلمبیای آمریکا مخالفت بن سلمان با کوچ اجباری فلسطینیان عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) عفو بین الملل: اسرائیل از تسلیحات آمریکایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده است پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد + فیلم درگیری شدید در تظاهرات مخالفان نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: رژیم جعلی اسرائیل فرو ریخته است

  • کد خبر: ۲۲۲۳۸۱
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
استاندار خراسان رضوی: رژیم جعلی اسرائیل فرو ریخته است
استاندار خراسان رضوی گفت: رژیم جعلی اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر است، قدرت نظامی این رژیم همیشه در ظاهر بوده، اما با عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت، بنابراین این رژیم کاملا فرو ریخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار کرد: این روز یادمان امام (ره) است که انسان باید به محضر امام (ره) با آن نگاه بلند، درایت و بصیرت سر تنظیم فرود بیاورد. به ویژه در ارتباط با امروز که افراد زیادی تمرکز کرده بودند ارتش منحل شود.

وی افزود: گروه‌های وابسته به دنیای استکبار اعم از چپ و راست همه فریاد انحلال ارتش را سر می‌دادند و عده‌ای نیز غافل بودند و همراهی می‌کردند، اما در بین همه این هیاهو‌ها امام (ره) با نگاه بلند فرمودند ارتش باید بماند و به ارتش دستور دادند که به میدان بیایید، رژه بروید و نمایش قدرت دهید. اولین رژه بعد از پیروزی انقلاب توسط ارتش و نیروی زمینی صورت گرفت و روز ارتش و نیروی زمینی در تاریخ ثبت شد.

نظری با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح ما در میدان، در باورها، عمل و نماد‌ها همه معین است، عنوان کرد: دشمن تردیدی در این موضوع ندارد و همه مطلع هستند. این اطلاع دشمن و عمومی در حد شرایط است، اما ما امروز به اقتدار نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی، مردمی بودن نیرو‌های مسلح و اهداف و نگاه‌های معنوی در نیرو‌های مسلح مفتخر هستیم. همین معنویت و اهداف عالیه، بلند و معنوی نیرو‌های مسلح ما را بین همه نیرو‌های مسلح جهان دارای جایگاه ویژه و برجسته کرده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با وجود این نیرو‌های مسلح احساس امنیت، آرامش و وجود یک قدرت برای کشور را داریم. یکی از صحنه‌های جدیدی که آفریده شد و گواه بر این اقتدار، عظمت و قدرت بود، مقابله با رژیم جعلی اسرائیل است، البته این مقابله نبود، بلکه تنبیه کوچکی به سبب شرارت این رژیم بود. همه جهان، دشمنان، معاندین و دنیای استکبار دیدند که اگر نظام مقدس اراده کند این قدرت به رهبری رهبر معظم انقلاب تعیین‌کننده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز رژیم جعلی اسرائیل با دو چالش جدی مواجه است، تصریح کرد: اول در مواجهه با حماس و مردم غزه است که نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است. غلط دیگری که کرد در مقابل قدرت نظام اسلامی بوده که در باتلاق دیگری فرو رفته است و نمی‌داند چه بکند. البته از قوت و قدرت این کشور و نظام مطلع هستند و ما نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب و فرماندهان و نیرو‌های مسلح این سرزمین تکرار می‌کنیم که اگر بخواهند شرارتی انجام دهند، برخورد شدیدتر، دقیق‌تر و مخرب‌تری خواهیم داشت.

نظری گفت: رژیم جعلی اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر است، عقبه مردمی، سرزمین وسیع، اقتصاد، تاریخ و فرهنگ درستی ندارد، بنابراین به معنای حقیقی خود جعلی و ساختگی است. قدرت نظامی این رژیم همیشه در ظاهر بوده، اما با عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت، بنابراین این رژیم کاملا فرو ریخته است و اگر چیزی وجود دارد، ظاهری و پوسته‌ای است.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: اگر اتکای آنها به پشتیبانی آمریکا نباشد، در آن فرو می‌ریزد، بنابراین خودشان می‌دادند، ما هم می‌دانیم و نیرو‌های مسلح ما نیز اطلاع و آمادگی دارند که اگر از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند حتما پاسخ‌های سختی را دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی نیز به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیتی فعال و پرتلاش، از مرز تا شهر‌ها از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم. در تلاش هستیم مشکلات را چه در حوزه‌های امنیتی اگر باشد و چه در بخش‌های اقتصادی و زیرساختی کمتر کنیم. در فضای اتحاد و انسجام اهداف محقق خواهد شد که این انسجام به برکت وجود امام رضا (ع) در استان وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->