پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است

  • کد خبر: ۲۲۲۴۱۶
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تأکید کرد: گسترش ورزش و زمینه‌های ورزشی در مناطق کم‌برخوردار مانند منطقه ۴ شهرداری، الگویی مناسب برای کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز یکی از اقدامات خوب شورای ششم شهر و مدیریت شهری، توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر بوده است و در این راستا اقدامات مناسبی نیز به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهری از جمله منطقه ۴ شهرداری انجام شده است، به طوری که سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در این‌باره اعلام کرد که سیاست‌های ورزشی شورای ششم شهر در این منطقه شهری محقق شده است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو درباره سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار گفت: سرمایه‌گذاری در این حوزه را جزو وظایف و رسالت شورای دوره ششم می‌دانیم و از روز اول آغاز به کار شورای ششم اعتقاد داشتیم که شیب خدمت‌رسانی و خدمات باید به سمت مناطق کم‌برخوردار توسعه پیدا کند و در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی طوری برنامه‌ریزی انجام شود که مردم این مناطق بتوانند طعم خدمت‌رسانی و عدالت را در توزیع منابع شهرداری مشهد احساس کنند.

وی افزود: برای ایجاد شور و نشاط در بین تمامی اقشار جامعه به ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان خارج از مباحث توسعه‌ای و مباحث زیرساختی در مناطق شهری، باید امکانات و اماکنی احداث و راه‌اندازی شود که ورزش را به عنوان یک محرک اصلی در بهبود کیفیت زندگی معرفی کند.

تمام توان شورا برای توسعه زیرساخت‌ها

حاجی‌بگلو تأکید کرد: شورای دوره ششم تمام توان خود را در حوزه ورزش و حوزه‌های عمرانی ورزشی از جمله ساخت ورزشگاه، ساخت سالن‌های ورزشی و هر حوزه‌ای که نیاز مناطق شهری برای توسعه ورزش جوانان باشد به کار برده است.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: بسیاری از قهرمانان ورزشکار مشهد که در سطح ملی و بین‌المللی در رشته‌های ورزشی مختلف در حال فعالیت هستند، روزی ورزش را از همین سالن‌ها و ورزشگاه‌های محلی شهری شروع کردند.

وی به بودجه سالانه و مبالغ هنگفتی که برای توسعه ورزشی مدنظر قرار داده می‌شود اشاره کرد و گفت: می‌دانیم که در مناطق و به‌ویژه مناطق کم برخوردار، جوانان با استعدادی حضور دارند که می‌توانند در آینده هم برای شهر و هم برای کشورمان افتخارآفرینی کنند، به همین دلیل باید بتوانیم این استعداد‌های نهفته را به سمت شکوفا شدن هدایت کنیم.

حاجی‌بگلو ادامه داد: هر میزان که بتوانیم به ورزش محلات در مناطق کم‌برخوردار کمک کنیم، به مراتب آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ایجاد عرصه‌های ورزشی می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیار در مناطق ایجاد کند و در بین نوجوانان و جوانان باعث ایجاد انگیزه شود.

وی تأکید کرد: گسترش ورزش و زمینه‌های ورزشی در مناطق کم‌برخوردار مانند منطقه ۴ شهرداری، الگویی مناسب برای کشور است. عملکرد و کار‌های ما در ارائه خدمات به مناطق کم‌برخوردار، به نوعی عملکرد نظام و دولت است و اگر عملکرد و برنامه‌ریزی ما درست باشد نگاه مردم به دولت نگاه مثبت خواهد بود، بنابراین وظیفه داریم در کنار دولت در تمامی حوزه‌ها، خدمت‌رسانی به مردم را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->