اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو

  • کد خبر: ۲۲۲۶۸۸
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو
مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی با حضور پیشکسوتان، مرشدان و روسای هیات‌های شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مجمع فهیمی راد که بعنوان سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی استان، جانشین فرج الله شوشتری شده، برنامه‌های یک سال آینده این هیات را تشریح کرد. بدین ترتیب مقرر شد ۱۲ دوره مسابقه در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار شود.

همچنین استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

باید این ورزش را به جایگاه اصلی اش در کشور برسانیم

سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی استان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند. همچنین اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم.

حمید فهیمی راد در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم تا باتوجه به اینکه این ورزش ملی - مذهبی است، آداب و خصلت‌های آن مثل فتوت، مردانگی و گذشت را در سطح جامعه نشر دهیم. حقیقت اینت است که ورزش زورخانه‌ای و بازوبند پهلوانی شور و حال خودش را دارد و ما هم برنامه‌هایی را ارائه دادیم تا این ورزش را به جایگاه اصلی خودش در استان برسانیم.

وی در پایان گفت: یکی از برنامه‌هایی که داریم گسترش این ورزش در مساجد و حسینیه هاست و میخواهیم با گود‌های پرتابلی که در نظر گرفته ایم این اتفاق را رقم بزنیم. در مرحله اول ۴ حسینیه اعلام آمادگی کردند و ما هم به سرعت برای تجهیز آن‌ها اقدام خواهیم کرد. در گام بعدی می‌خواهیم به نیت امام رضا (ع)، ۸ گود پرتابل را در مساجد و حسینیه‌ها راه اندازی کنیم که برای این منظور جامعه هدف اولویت دار ما در مناطق حاشیه‌ای شهر قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->