نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده!
سرخط خبرها

شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند

  • کد خبر: ۲۲۲۷۹۳
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
  • ۱
شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
وحید شمسایی در آستانه بازی با بحرین ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتسال بازی بهترین مقابل این تیم به نمایش بگذارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از کسب اولین برد مقابل تیم ملی فوتسال افغانستان صراحتا اعلام کرد که از سختی‌ها و دشواری‌های این بازی کاملا آگاهی داشته است. سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: «پیش از اینکه به تایلند برسیم به بازیکنانم اعلام کردم ما در بازی اول با سختی و دشواری مواجه خواهیم شد و همین هم شد. این روال در همه مسابقات وجود دارد، اما انتظارم این است که از بازی با بحرین آن نمایشی که انتظار داریم در سالن مسابقات به اجراء گذاشته شود.»


شمسایی درباره اینکه تیم ملی فوتسال ایران با چه استراتژی مقابل تیم ملی فوتسال بحرین قرار خواهد گرفت، گفت: «از بازی اول درس گرفتیم و به طور قطع این بازی برای ما یک ملاک خواهد بود تا با تمام قوا در بازی‌های بعد حاضر شویم. افغانستان تیم خوبی نشان داد. آنها پیشرفت قابل توجهی کرده‌اند و به طور کلی فاصله تیم‌ها در فوتسال آسیا نسبت به گذشته کاهش یافته است. بعد از بازی با افغانستان به همراه اعضای کادر فنی روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم تا بهترین عملکرد ممکن را در بازی‌های بعد داشته باشیم. اعتقاد من این است که این بازیکنان ظرفیت‌های بالایی دارند و در این تورنمنت می‌‍توانند روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند.»

سرمربی تیم ملی درباره اینکه بعد از بازی با تیم ملی فوتسال افغانستان اعلام کره بود که از برخی بازیکنان در دقایقی از بازی رضایت نداشته این توضیح را داد: «همان طور که گفتم باید روی نقاط ضعف کار کنیم. ما تازه وارد این تورنمنت شدیم و دیدید که ژاپن هم در بازی اول شکست خورد و شگفتی رخ داد. نباید اجازه بدهیم تیم‌های کوچک قاره روی تیم‌های بزرگ مسلط شوند و باید با تمام قوا در بازی‌های بعد حاضر شویم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
0
از روز اول مطمئن بودم شمسایی مربی نیست ولی فکر نمی‌کردم واسه صعود از مرحله گروهی به مشکل بخوره این تیم بدون شمسایی و با تاکتیک و تکنیک فردی خیلی خیلی بهتر نتیجه میگیره توصیه میکنم همین الآن بزارن کنار تا آبروی ایران نرفته
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->