پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم
سرخط خبرها

تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند

  • کد خبر: ۲۲۲۹۶۰
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند
مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی گفت: بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی خراسان‌رضوی در شهرستان‌های تربت‌جام و تایباد سکونت دارند و نمی‌توان آمار دقیقی از آنان ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین قنبری روز شنبه در دیدار با فرماندار تایباد بیان کرد: هم اکنون افزون بر ۶۰۰ پرونده برای افراد فاقد مدارک هویتی معتبر در سطح استان خراسان‌رضوی تشکیل شده که در بازه‌های زمانی مختلف موضوعات مطرح‌شده در آنان از سوی نهاد‌های متولی در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: سال گذشته به منظور ارائه خدمات بهتر به این گروه از افراد، شمار زیادی از این نوع پرونده‌ها با رسیدگی نهایی به آن‌ها مختومه شد و در تایباد نیز هم‌اکنون ۲۵ پرونده مهم در حال رسیدگی است.

مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی با بیان اینکه هر فرد ایرانی فاقد مدرک معتبر سجلی می‌تواند با مراجعه به ثبت‌احوال برای انجام مراحل اداری دریافت مدارک هویتی خود اقدام کند، افزود: همه دستگاه‌های متولی به ویژه اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران در مناطق روستایی باید شناسایی افراد فاقد مدرک را مهم تلقی کنند.

فرماندار تایباد هم در این نشست گفت: رسیدگی به پرونده‌های افراد فاقد مدارک هویتی در این شهرستان از سوی دستگاه‌های متولی یک دغدغه است که به‌سرانجام‌رسیدن آنان همت و تلاش همه را می‌طلبد.

مهدی شیردل با اشاره به اینکه بیشترین خانواده‌های فاقد مدارک هویتی تایباد در بخش مرکزی این شهرستان سکونت دارند، گفت: هیچ گونه آمار دقیقی از تعداد خانواده‌های فاقد مدرک سجلی در سطح این شهرستان نمی‌توان ارائه کرد.

وی اضافه کرد: در راستای رسیدگی به پرونده‌های این افراد نشست‌ها و کارگروه‌های ویژه مستمری برگزار می‌شود که موانع و مشکلات پیش روی آنان به حداقل رسیده است.

فرماندار تایباد گفت: بدون شک جامعه آماری دقیق این افراد نقش زیادی در ارائه خدمات متوازن در حوزه‌های تحصیلی، بهداشت و درمان و سایر بخش‌ها دارد.

شیردل افزود: تعیین تکلیف هویت افراد یکی از نیاز‌های کشور است که براساس آن می‌توان دولت را برای ارائه خدمات بهتر در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، رفاه شهروندان و ایجاد عدالت به آحاد جامعه یاری کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->