آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر

  • کد خبر: ۲۲۳۶۵۳
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
  • ۱
اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر
فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در ۶ سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینما‌های مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

تعداد بازدید : 609

بازیگران فیلم «مست عشق»

بسیاری از ستارگان مطرح سینمای ایران و ترکیه در «مست عشق» دور هم جمع شده‌اند؛ بنابراین می‌توان این فیلم را یکی از مهم‌ترین و پرستاره‌ترین آثار سینمایی چند سال اخیر دانست. پارسا پیروزفر، بازیگر محبوب سینمای ایران، در نقش مولانا بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز در نقش شمس تبریزی با گریمی متفاوت و دیدنی در این اثر حضور دارد.

حسام منظور دیگربازیگری است که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم یعنی شخصیت حسام‌الدین چلبی را برعهده گرفته است.

بوراک توزکوپاران، بازیگر مطرح سینمای ترکیه، در نقش سلطان‌ولد حضور دارد. بوران کوزوم دیگربازیگر مطرح ترکیه است که نقش علاءالدین را بازی می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین چهره‌های این فیلم هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که در مست عشق در نقش کیمیاخاتون، دختر مولانا، حضور یافته است. بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّاخاتون همسر مولانا، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه که پیش از این در سریال دیدنی حریم سلطان بازیگر نقش محوری بود، از دیگربازیگران این فیلم هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
Gggh
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
0
تعریف شده : هرچی فسادو خلاف در اشکال مختلف بیشتر و بزرگتر !! امتیازات بیشتر !!! شایستگی بیشتر !!!! تملق و توجیه هم بیشتر !!!!
واین باعث آسیب و خسارات و صدمات زیادی به مردم و کشور شده است !!
هرچی فساد و خلاف بیشتر !!! توجیه بیشتر !!!!!
هرچی فساد و خلاف بیشتر و بزرگتر !! توجیه و تملق بیشتر !!
امتیازات بیشتر !!!???????
هرچه خیانت بیشتر توجیه و تملق بیشتر !!!
اینجا سرزمینی است که در آن یه عده به خاطر گناهان نکرده مجازات می شوند بدجوری هم مجازات می شوند بعد یه عده به خاطر گناهان بزرگی که کرده اند و خیانت های بزرگ شون مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرند !!!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->