امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالی رتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری
سرخط خبرها

بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک

  • کد خبر: ۲۲۵۸۰۵
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
با مداخله پلیس نیویورک در تظاهرات دانشجویی حامیان فلسطین، ۱۳ نفر در دانشگاه نیویورک و ۴۳ نفر در «مدرسه جدید» بازداشت شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین از زمان شروع در ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) دست‌کم در ۴۰ پردیس از دانشگاه‌های مختلف آمریکا منجربه دستگیری حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر تا این لحظه شده است.

در ادامه این ناآرامی‌ها، پلیس نیویورک با درخواست شهردار این شهر برای متفرق کردن «اجتماعات غیرقانونی در زمین‌های دانشگاه» وارد عمل شد و ۱۳ معترض را در دانشگاه نیویورک و ۴۳ نفر دیگر را در پردیس «مدرسه جدید» دستگیر کرد.

پلیس در واکنش به اصرار گاردین و دیگر رسانه‌ها برای توضیح درباره هویت معترضان، مدعی شد که حدود ۲۹ درصد از معترضان و ۶۰ درصد دستگیرشدگان «مربوط به دانشگاه» نبوده‌اند، اما توضیحی درباره منظور خود از «ارتباط با دانشگاه» ارائه نکرد.

روز گذشته نیز پلیس با هجوم به پردیس جنوبی دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) دست‌کم۲۰۰ نفر را بازداشت کرد.

دانشجویان آمریکایی دانشگاه‌های مختلف آمریکا طی چند هفته اخیر با برگزاری تظاهرات دانشجویی خواستار برقراری آتش‌بس کامل در غزه و پایان دادن به سرمایه‌گذاری دانشگاه‌های خود در شرکت‌های حامی اسرائیل شده‌اند.

اگرچه رژیم اسرائیل این جنبش دانشجویی را «یهودستیزانه» می‌خواند، اما برگزارکنندگان این جنبش که در میان آنها افراد یهودی حضور دارند، این اتهام را رد و تصریح می‌کنند که حرکت آنها درخواستی صلح‌آمیز برای حمایت از فلسطین است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->