کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳) راهبرد شهیدجمهور برای چالش‌های زیست محیطی گره‌گشایی دیپلماتیک بود ارائه بیش از ۶۸۰۰ خدمت درمانی به حجاج ذخیره ۲ ماهه شیرخشک در کشور مهار آتش در منزل مسکونی واقع در خیابان فکوری مشهد+تصویر(۳ خرداد ۱۴۰۳) اولین اقدام دولت شهیدِ جمهور، واردات ۱۰میلیون دوز واکسن کرونا بود توزیع شیر رایگان؛ اقدامی که پس از ۶ سال وقفه با دستور شهید جمهور احیا شد شمار امدادرسانی به شرکت‌کنندگان آیین تشییع شهید جمهور به هزار و ۱۰۰ نفر رسید (۳ خرداد) ورود و تشرف ۱۰ هزار زائر ایرانی به مکه مکرمه امدادرسانی هلال‌احمر خراسان رضوی به ۸۰ نفر از حاضران در آیین تشییع رییس‌جمهور برقراری ۷۰ پرواز فوق‌العاده سران عالی رتبه خارجی در فرودگاه مهرآباد هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول
سرخط خبرها

چطور از شر شنبه‌های بی حوصلگی خلاص شویم؟

  • کد خبر: ۲۲۷۵۹۰
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
چطور از شر شنبه‌های بی حوصلگی خلاص شویم؟
ماجرای ما و شنبه‌های بی حوصلگی از همان دوران مدرسه شروع شد. وقتی که بعد از پشت سر گذاشتن یک روز تعطیل، باید صبح زود از خواب بیدار می‌شدیم و می‌رفتیم سر کلاس.

به گزارش شهرآرانیوز، تلخی شنبه‌ها برای خیلی از ما هنوز هم باقی مانده و خیلی هایمان صبح شنبه وقتی از خواب بیدار می‌شویم، از فکر رو به رو شدن با همه آن کار‌هایی که به شنبه موکول کرده ایم، مضطرب می‌شویم. برای اینکه این حس را دور کنیم، روش‌هایی وجود دارد که شنبه‌ها را به روز‌هایی شاد و پرانرژی تبدیل می‌کند. با این چند روش آشنا شوید.

۱- جمعه‌شب زود خوابیدن و خواب کامل شبانه می‌تواند به شما کمک کند صبح شنبه خسته و بی‌حال نباشید. ممکن است زود خوابیدن به‌معنای مقاومت‌کردن در برابر وسوسه دیدن یک قسمت دیگر از سریال موردعلاقه‌مان باشد. بااین‌حال اگر این کار را انجام بدهید، در آینده‌ای نه‌چندان دور از خود تشکر خواهید کرد.

۲- جلسات سنگین و پراسترس را به صبح شنبه موکول نکنید چرا که آخرین چیزی که ترجیح می‌دهید صبح شنبه با آن مواجه شوید، فشار یک جلسه پراسترس است. اگر می‌توانید برنامه‌های صبح شنبه را طوری تنظیم کنید که بتوانید این روز را راحت‌تر شروع کنید.

۳- زمان اندکی از روز جمعه خود را صرف آماده‌شدن برای شنبه کنید. این‌طوری بهتر برنامه‌ریزی می‌کنید. برنامه‌ریزی بهتر برای انجام‌دادن وظایف دشوار پیش رو هم به شما قدرت انتخاب و احساس تسلط بر اوضاع را می‌دهد و به‌جای اینکه شنبه را ناخوشایند و آشفته شروع کنید، احساس آمادگی و اشتیاق بیشتری برای روبه‌روشدن با این روز خواهید داشت.

۴- اگر فکر می‌کنید همیشه شنبه‌ها روز‌هایی اضطراب‌آورند، احتمالا درمان حرفه‌ای این اضطراب به کمک یک روان‌درمانگر به شما کمک خواهد کرد.

۵- اگر می‌خواهید شنبه روز آرامی باشد، باید آخر هفته واقعا استراحت کنید. برای اینکه روز جمعه برای استراحت وقت کافی داشته باشید، کار‌هایی را که معمولا به جمعه موکول می‌کنید، سایر روز‌های هفته انجام بدهید.

۶- مدیتیشن راهی مؤثر برای شروع بهتر صبح شنبه است. طبق تحقیقات، مدیتیشن عملکرد مغز را بهبود می‌بخشد و ذهنیت شما را مثبت می‌کند.

۷- برای یک کار جالب برنامه‌ریزی کنید. صرف ناهاری خوشمزه، ملاقات با دوستی بعد از ساعت کاری یا حتی تماشای سریال یا برنامه موردعلاقه خود قبل از خواب می‌تواند به شما احساس بهتری بدهد.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->