«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور

  • کد خبر: ۲۲۹۴۲۵
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، با ارسال پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور، را به نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد تسلیت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، در پیامی خطاب به آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد، شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور محبوب و خدمتگزار ایران و همراهانشان را خدمت حضرت‌عالی و همچنین خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

اگرچه داغ ایشان برای همه ملت ایران، مستضعفین و همه آزادی‌خواهان بسیار سخت است، اما برای حضرت‌عالی که چون پدری شفیق و راهنمایی دلسوز، ایشان را همراهی می‌فرمودید، بسیار سخت‌تر و جانسوزتر است.

اما آنچه تسلای خاطر حضرت‌عالی و جامعه دیندار می‌شود، آثار خدمات آن شهید والامقام و همراهان خدمتگزارشان است که در تاریخ ایران به یادگار می‌ماند و پاداش شهادتی که در روز میلاد امام‌هشتم(ع) نصیبشان شد و سید شهیدان خدمت گردیدند، آلام را تلطیف می‌نماید.

اینک شهید رئیسی راه و فرهنگ خدمت را در دولتش نهادینه کرده و به‌برکت حضور معنوی ایشان، حرکت جمهوری اسلامی در سایه ولی‌فقیه زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام‌خامنه‌ای (دام ظله العالی) با قدرت ادامه می‌یابد و به قله تمدن اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.

از خداوند متعال برای جناب‌عالی صبر مسئلت نموده و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی) و جناب‌عالی دارم.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->