شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود
سرخط خبرها

برگزاری اجتماعات در مشهد همچنان ممنوع است

  • کد خبر: ۲۲۹۷۹
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
برگزاری اجتماعات در مشهد همچنان ممنوع است
برگزاری هرنوع تجمع انسانی تا ۲۳ فروردین ماه ممنوع است و فرمانداری نیز هیچ گونه مجوزی برای اجتماعات صادر نکرده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد ریواده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره سرایت این ویروس همچنان برگزاری اجتماعات مختلف از جمله تجمعات مذهبی در این شهرستان ممنوع است.

وی افزود: بر این اساس برگزاری هرنوع تجمع انسانی تا ۲۳ فروردین ماه ممنوع است و این فرمانداری نیز هیچ گونه مجوزی برای اجتماعات صادر نکرده است.

وی ادامه داد: حتی با هیئات مذهبی مشهد و دستگاه‌های متولی امور مذهبی از جمله مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان جلساتی برگزار شده است تا از برگزاری تجمعات غیر رسمی و بدون مجوز مذهبی نیز جلوگیری شود.

ریواده با اشاره به نظارت پلیس راهور بر تردد‌های شهری اظهار داشت: انتشار اخباری مبنی بر حرکت کاروان شادی با استفاده از چند دستگاه تریلی به مناسبت نیمه شعبان در مشهد صحت ندارد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فاصله‌گذاری اجتماعی به معنای تلاش برای به حداقل رساندن تماس‌های بین فردی است.
این تصمیم شامل شهروندانی است که فاقد علائم ظاهری ابتلا به بیماری کرونا هستند یعنی بیمار یا مشکوک به ابتلای به کرونا نیستند، اما ممکن است ناقل ویروس عامل این بیماری باشند.

بر این اساس سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع چرخه انتقال ویروس در میان مردم عادی اتخاذ شده است.
اجرای این طرح مراحل مختلفی دارد که برخی از آن‌ها پیشتر اجرا شده‌اند و هم‌اینک اقداماتی دیگر بر تمهیدات گذشته افزوده می‌شود.
از جمله اقدامات در چارچوب اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که تاکنون نیز اجرایی شده تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، مراکز خرید غیرضروری، اماکن ورزش عمومی و همچنین ممانعت از برپایی تجمع‌هایی مانند مراسم ختم و عروسی است.
به حداقل رساندن مسافرت‌های بین‌شهری نیز از مواردی است که در قالب اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پیگیری می‌شود.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->