نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

توهین تتلو به علی دایی در اینستاگرام+عکس

  • کد خبر: ۲۴۵۶۹
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
  • ۳
توهین تتلو به علی دایی در اینستاگرام+عکس
از شب گذشته آرات حسینی و پدرش با استوری‌های خود حواشی و جنجال به پا کرده‌اند که با همراهی تتلو علیه علی کریمی و علی دایی همراه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها بعد واکنش مسی و باشگاه بارسلونا نام آرات حسینی نقل بسیاری از محافل ورزشی و غیر ورزشی است. آرات و پدر بار‌ها و بار‌ها از علاقه خود به علی کریمی گفتند و خواستند تا این اسطوره فوتبال کشورمان از آرات حمایت کنند. بعد از اینکه آرات مدعی شد علی کریمی ضمن رد درخواست او صفحه‌اش را نیز بلاک کرده، امیر حسین مقصدلو ملقب به تتلو با انتشار پست‌هایی باعث حمله برخی هوادارانش به علی کریمی شد که در ادامه پیام صادقیان حمایت خود را از این اسطوره ایرانی اعلام کرد.

حالا این خواننده که به دنبال آن است تا به هر بهانه‌ای مثبت یا منفی در کانون توجه‌هات باشد بعد از حمله به علی کریمی در زیر یکی از پست‌های آرات حسینی در حالی که ادعا کرده بود او را بلاک کرده است تا آرات از او دشنام و بددهنی یاد نگیرد به علی دایی هم رحم نکرده است و این اسطوره فوتبال کشورمان را هم از نظرات غیر کارشناسانه خود بی نصیب نگذاشته است.

(عکس) توهین تتلو به علی دایی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
1
12
ترا بخدا در مورد آدمیزاد صحبت کنید،نه در مورد تتلو......
Sahand
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
11
2
از تتلو خوشم میاد ولی یکم زیادروی کردن دیگه
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
1
0
چرا چرت میگی اول نکرده بی احترامی دوم کرده باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->