رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

پنجشنبه خونین کابل / طالبان مسئولیت دو انفجار را برعهده گرفت

  • کد خبر: ۲۴۵۷
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
پنجشنبه خونین کابل / طالبان مسئولیت دو انفجار را برعهده گرفت
هنوز خبر حمله به کاروان ماموران سازمان سیا سرخط اخبار افغانستان بود، که صبح پنجشنبه کابل، با سه انفجار آغاز شد.
 به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از فارس، صبح امروز در ۳ مردادماه، انفجاری در اتوبوس سرویس کارمندان در کابل رخ داد که تا کنون ۷ کشته و ۲۱ مجروح بر جا گذاشته است.
وزارت کشور افغانستان، از وقوع دومین و سومین انفجار در کابل خبر داد.
 
 
سخنگوی وزارت کشور افغانستان در این خصوص بیان داشت: عامل انتحاری سوار بر موتورسیکلت، مینی‌بوس کارمندان وزارت معادن این کشور را هدف قرار داده است.
وی ادامه داد: گفته می‌شود که انفجار دوم نیز در نزدیکی محل این حادثه بوقوع پیوسته است.
همچنین انفجار سوم نیز توسط خودرو بمب‌گذاری شده در منطقه «دسپیچری» در حوزه نهم امنیتی شهر کابل به وقوع پیوسته است. در این انفجار شماری از غیرنظامیان افغان از جمله زنان و کودکان نیز کشته و زخمی شدند.

 
طالبان با صدور اطلاعیه ای مسئولیت دو انفجار اول را نپذیرفت، اما انفجار سوم را به عملیات انتحار کننده گروه خود نسبت داد. ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: حوالی ساعت ۹ صبح امروز در منطقه «دسپیچری» شهر کابل کاروان افسران بلندمرتبه نیروهای اشغالگر خارجی که از منطقه عبور می کردند مورد حمله فدایی (انتحاری) قرار گرفت.

وی افزود: حمله از سوی قهرمان استشهادی «محمد کابلی» توسط خودرو بمب گذاری شده صورت گرفت که در نتیجه آن، دو خودرو لندکروزر نیروهای خارجی منهدم و ۹ تن افسران بلندمرتبه خارجی کشته شدند.

مجاهد اظهار داشت: قابل یادآوری است که قبل ازاین، دو انفجاری که در چهارراهی ملی بس و بعداً انفجار دوم که در همان منطقه صورت گرفته به مجاهدین امارت اسلامی ربطی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->