امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

حریرچی: بازگشایی اماکن مذهبی در شهرستان‌هایی که دارای وضعیت سفید هستند

  • کد خبر: ۲۵۰۶۳
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
حریرچی: بازگشایی اماکن مذهبی در شهرستان‌هایی که دارای وضعیت سفید هستند
معاون کل وزارت بهداشت در اخبار ساعت ۲۱ شبکه اول اظهار کرد: مناطق کشور از نظر وضعیت ابتلا به بیماری کرونا تقسیم بندی می‌شود و هر چند روز یک بار وضعیت مناطق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز‌، ایرج حریری افزود: بازگشایی که در شهرستان‌ها انجام می‌شود دینامیک و پویا بوده و احتمال دارد که وضعیت‌شان هرچند روز یک بار تغییر پیدا کند. این کار به نوعی یک مانور و تمرین محسوب می‌شود.

معاون کل وزارت بهداشت افزود:ما پاساژ، کارخانجات، کسب و کار و ادارات را با دو سوم کارمندان بازگشایی کردیم و فعلا اماکن  مذهبی شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید هستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌شود.

حریرچی گفت: آزاد سازی و بازگشایی برخی مراکز درست نبوده و مسائل بهداشتی به خوبی رعایت نشده است به طوری که در یک بازار ماهی فروشی ۷۱ مورد ابتلا شناسایی شده است.

او بیان کرد: ما در خصوص سلامتی مردم هیچ شوخی و تصامحی نداریم و اگر منطقه‌ای وضعیتش از سفید به زرد تغییر کند شرایط نیز عوض می‌شود.

حریرچی افزود: میزان فوتی های کرونایی در ۱۲۷ شهرستان طی دو هفته اخیر صفر بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

او گفت: در ۱۱۶ شهرستان کشور میزان بستری روزانه یک نفر است و جزو مناطق سفید محسوب می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->