تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳) راهبرد شهیدجمهور برای چالش‌های زیست محیطی گره‌گشایی دیپلماتیک بود ارائه بیش از ۶۸۰۰ خدمت درمانی به حجاج ذخیره ۲ ماهه شیرخشک در کشور مهار آتش در منزل مسکونی واقع در خیابان فکوری مشهد+تصویر(۳ خرداد ۱۴۰۳) اولین اقدام دولت شهیدِ جمهور، واردات ۱۰میلیون دوز واکسن کرونا بود توزیع شیر رایگان؛ اقدامی که پس از ۶ سال وقفه با دستور شهید جمهور احیا شد شمار امدادرسانی به شرکت‌کنندگان آیین تشییع شهید جمهور به هزار و ۱۰۰ نفر رسید (۳ خرداد) ورود و تشرف ۱۰ هزار زائر ایرانی به مکه مکرمه امدادرسانی هلال‌احمر خراسان رضوی به ۸۰ نفر از حاضران در آیین تشییع رییس‌جمهور برقراری ۷۰ پرواز فوق‌العاده سران عالی رتبه خارجی در فرودگاه مهرآباد هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول نحوه دریافت حکم همسان‌سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳)
سرخط خبرها
رئیس سازمان بهزیستی:

کمتر از ۱/۵درصد مراکز بهزیستی به کرونا آلوده شدند

  • کد خبر: ۲۵۳۳۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کمتر از ۱/۵درصد مراکز بهزیستی به کرونا آلوده شدند
رئیس سازمان بهزیستی گفت: تاکنون کمتر از ۱/۵درصد کل مراکز شبانه‌روزی زیر پوشش سازمان بهزیستی به ویروس کرونا آلوده شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، وحید قبادی دانا در تشریح تداوم اقدامات بهزیستی برای سلامت مددجویان افزود: کارکنان سازمان بهزیستی از هفته اول بهمن سال گذشته تاکنون در حال تلاش برای حفاظت از جان مددجویان اعم از سالمندان، معلولان جسمی - حرکتی، معلولان ذهنی، بیماران روانی مزمن و فرزندان حاضر در مراکز خانه‌های کودکان و نوجوانان هستند.
وی ادامه داد: با اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شده تاکنون کمتر از یک و نیم درصد کل مراکز شبانه‌روزی تحت پوشش سازمان بهزیستی به ویروس کرونا آلوده شدند. تلاش شبانه‌روزی بیش از ۲۰ هزار کارمند این مراکز از جمله پرستاران، بهیاران، مادریاران، پدریاران و مددکاران و افرادی که در مراکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی مشغول فعالیت هستند، باعث شد تا شرایط مناسبی برای نگهداری بیش از ۵۰ هزار معلول و سالمند و بیش از ۱۰ هزار فرزندی که در مراکز شبانه‌روزی ما نگهداری می‌شود فراهم شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: به پاس زحمات این افراد و برای قدردانی از تلاش‌های آن‌ها و با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به هر یک از این افراد اختصاص داده شد و کارت بانکی کارکنان مراکز بهزیستی شارژ شد تا نشان دهیم که قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

قبادی دانا تأکید کرد: این کارکنان از بهمن ماه سال گذشته تا امروز به صورت شبانه‌روزی برای حفظ جان و سلامت مددجویان بهزیستی که در مراکز نگهداری می‌شوند تلاش کردند.
وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در برخی کشور‌ها شاهد بودیم افرادی که متولی نگهداری سالمندان و معلولان بودند بعضا مراکز فعالیتی خود را ترک کردند یا آمار بالای تلفات انسانی در بسیاری از مراکز باعث تأسف و نگرانی شد، خدا را شاکریم که در ایران با اهتمام ویژه‌ای که مردم برای نگهداری و حفظ و منزلت سالمندان دارند تاکنون نتایج خوبی را شاهد بودیم.

قبادی دانا افزود: تلاش ما نیز ادامه خواهد داشت و تا زمان کنترل ویروس از پا نخواهیم نشست و تمام مدیران و کارکنان سازمان بهزیستی و تمام شرکای اجتماعی با همکاری هم برنامه‌ها را جلو می‌بریم و امیدواریم در مهار ویروس موفق شویم و اجازه ندهیم ویروس جان مددجویان را تهدید کند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین به اجرای پویش همدلی مؤمنانه در کشور اشاره کرد و گفت: در سازمان بهزیستی به پویش همدلی مؤمنانه و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری برای فعالیت جهادی و بهبود وضع معیشتی مردم که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شدند ورود کردیم و برای بهبود وضع معیشتی مددجویان بهزیستی در سراسر کشور تمام تلاش خود را صرف خواهیم کرد.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: پویش همدلی مؤمنانه از سوی سازمان بهزیستی در سراسر کشور فعال شده و مردم برای کمک به هم‌وطنان خود که زیر پوشش بهزیستی هستند، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب سازمان بهزیستی واریز کنند تا به دست آن‌ها برسد. ضمن اینکه تمام کمک‌ها به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->