یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم
سرخط خبرها
بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز۱۳۷ شهرداری مشهد

تنش‌های خانوادگی در مشهد، ۱۰ درصد بیشتر از تهران

  • کد خبر: ۲۵۳۹۲
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
تنش‌های خانوادگی در مشهد، ۱۰ درصد بیشتر از تهران
آخرین نظرسنجی منتشرشده از سوی گروه افکارسنجی اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، نشان می‌دهد که شهروندان مشهدی در مقایسه با تهرانی‌ها، بر اثر محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن، ۱۰ درصد بیشتر با تنش‌های خانوادگی مواجه شده‌اند.
لاله سادات کوثری- سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، با اعلام این خبر به شهرآرانیوز افزود: یکی از سؤالات ما در این نظرسنجی از شهروندان، موافق یا مخالف بودن آن‌ها با ادامه‌یافتن تعطیلی کسب‌وکار‌ها و برخی ادارات بوده است که ۵۵ درصد پاسخ‌گویان مشهدی موافق ادامه تعطیلی‌ها بودند. در صورتی که این رقم در نظرسنجی مشابه انجام شده در تهران ۷۵/۵ درصد بود.

احمد رمضانی فرخد ادامه داد: ۴۵/۶ درصد از پاسخ‌گویان مشهدی، از مواجه‌شدن با مشکلات اقتصادی حاصل از محدودیت‌ها و تعطیلی‌های شیوع کرونا گله داشتند. در صورتی که این عدد در تهران ۳۴ درصد بود.

وی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که از شهروندان در این نظرسنجی پرسیده شد را ایجاد تنش‌های خانوادگی دانست و گفت: ۲۵/۷ درصد پاسخ‌گویان مشهدی این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که تنش‌های خانوادگی آن‌ها با در خانه ماندن، بیشتر شده است، در صورتی که تنها ۱۶ درصد از تهرانی‌ها با تنش خانوادگی مواجه شده بودند.

وی میزان اعتماد به آمار رسمی اعلام شده وزارت بهداشت در ۲ شهر مشهد و تهران را مساوی و ۵۲ درصد اعلام کرد و افزود: ۵۱ درصد تهرانی‌ها و حدود ۵۷ درصد پاسخ‌گویان مشهدی این نظرسنجی تأکید کرده‌اند به اندازه زیادی نگران ابتلای خود و خانواده‌شان به ویروس کرونا هستند.

لازم به یادآوری است این نظرسنجی با حجم نمونه ۶۰۰ نفر و به صورت مصاحبه تلفنی از جامعه آماری تماس‌گیرندگان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ انجام شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->