تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال
سرخط خبرها
سرمربی تیم والیبال مشکی‌پوشان:

بدون حامی مالی، قطعا قید لیگ را می‌زنیم

  • کد خبر: ۲۵۶۴۹
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
بدون حامی مالی، قطعا قید لیگ را می‌زنیم
در فصل گذشته لیگ دسته‌یک والیبال بانوان، ۳ تیم از مشهد راهی رقابت‌ها شدند؛ مشکی‌پوشان، مدرن و سورن که هیچ‌کدام نتوانستند بر روی ۳ سکوی نخست قرار بگیرند.
مژده رنگیان /شهرآرانیوز_ سپیده پرور، سرمربی و مدیر تیم مشکی‌پوشان سابق بوده که تیمش این دوره برخلاف دوره گذشته که قهرمان شد، در رده پنجم جدول قرار گرفت. او وضعیت حمایت مالی از تیم‌های بانوان را سخت خواند و اعلام کرد با این شرایط فصل آینده تیمش در مسابقات حضور ندارد.

پرور تصریح کرد: امسال تصمیم گرفتم با بازیکنان باشگاه خودم در رقابت‌ها شرکت کنم. تمام بازیکنان رده نوجوانان و جوانان بودند، به‌طوری‌که بزرگ‌ترین بازیکن ما متولد ۷۵ بود و کوچک‌ترین بازیکن لیگ نیز با ۱۴ سال به تیم ما تعلق داشت.
 
باوجود‌این، عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به مرحله نهایی راه پیدا کردیم. در مرحله پایانی نیز باوجود بازیکنان جوان، توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و در بازی پایانی برای تیم قهرمان در گیم پنجم با ۲ اختلاف‌امتیاز بازی را واگذار کردیم و در رده پنجم جای گرفتیم. کسب چنین‌جایگاهی فقط با حضور بازیکنان باشگاه خودم بسیار راضی‌کننده بود. دوره قبل نیز تنها با جذب ۴ بازیکن خارج از استان توانستیم قهرمان لیگ دسته‌یک شویم و اگر این فصل نیز فقط ۲ بازیکن جذب می‌کردیم، می‌توانستیم سکونشین شویم. او ادامه داد: متأسفانه لیگ والیبال بانوان با مردان بسیار متفاوت است. کسب سهمیه لیگ‌برتری مهم نیست و هر تیمی که پول داشته باشد، می‌تواند راهی لیگ برتر شود و تنها ارزش عنوان قهرمانی برای تیم‌های دسته‌یکی باقی می‌ماند. هزینه لیگ برتر بالاست و باشگاه‌های کمی می‌توانند از پسِ آن بربیایند. هرچند امسال به ما ثابت شد که هزینه‌های لیگ‌یک هم بسیار زیاد است و نزدیک ۱۰۰ میلیون تومان برای تیم لیگ‌یکی هزینه کردم و اگر بیست‌سی‌میلیون تومان دیگر می‌گذاشتم، می‌توانستم در لیگ برتر تیم‌داری کنم. فدراسیون ۱۰ میلیون تومان ورودی لیگ‌یک دریافت کرد. در هر مرحله باید ۸ میلیون تومان به میزبان پرداخت می‌کردیم و هزینه حمل‌ونقل، پوشاک، درمان آسیب‌دیدگی بازیکنان و تأمین تجهیزات نیز وجود داشت.
 
سرمربی تیم والیبال مشکی‌پوشان خاطرنشان کرد: شورای شهر قول مساعدی برای کمک به تیم داد و ۲۰ میلیون تومان به ما پرداخت شد. ۲ تیم دیگر مشهد در لیگ‌یک هم از شورای شهر تقاضای کمک کردند که به آن‌ها نیز ۲۵ و ۲۶ میلیون تومان پرداخت شد. پس از مسابقات نیز قول پرداخت ۱۵ میلیون تومان برای فاکتور‌هایی که ارائه کردیم، داده شد.
 
متأسفانه هزینه تیم‌داری در این فصل بسیار بالا بود و من از هزینه شخصی در طول مسابقات پرداخت می‌کردم و حتی از افراد دیگر قرض می‌گرفتم. برای برخی اعزام‌ها و تهیه بلیت ازخود بازیکنان کمک می‌گرفتیم. با چنین شرایطی کار سخت می‌شود و اگر سال آینده نتوانیم حامی مالی پیدا کنیم، قید حضور در لیگ را می‌زنم؛ زیرا از پسِ هزینه‌های آن برنمی‌آیم. فدراسیون هیچ همکاری با تیم‌ها نمی‌کند و تنها به فکر برگزارکردن رقابت‌هاست. با حضور قوچان‌نژاد در رأس تیم، با انرژی و عزم راسخ، اهداف خوبی برای والیبال استان در نظر گرفته شد و همه‌چیز درحال تغییر‌وتحول بود تا اینکه به‌دلیل شیوع بیماری، همه‌چیز تعطیل شد. قطعا ریاست جدید برنامه‌های جدیدی برای والیبال بانوان دارد و ما نیز اعلام کرده‌ایم با تمام توان پای‌کار هستیم و به آینده امیدواریم. او درباره ایرادی که به حضور ۳ تیم مشهدی هم‌زمان در یک لیگ گرفته می‌شود، گفت: در همه شهرها، باشگاه‌ها تمایل دارند برند خود را مطرح کنند و با همان نام در مسابقات حاضر شوند؛ همان‌طور که امسال ۳ باشگاه مشهدی در مسابقات حاضر شدند. شاید مطلوب‌ترین نتیجه گرفته نشود، اما مربیان می‌توانند شاگردان خود را به میدان رقابت ببرند تا تجربه کسب کرده و رشد کنند و حدود ۵۰ دختر والیبالیست مشهدی سال گذشته ۴ ماه درگیر رقابت‌ها بودند و این برای منِ مربی ارزشمندتر از کسب سکوست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->