زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات سرباز ماهر در چند روز آینده + جزئیات و شرایط مورد نیاز مشمولان هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۸۰درصد سؤالات امتحانی از محتوای آموزشی حضوری و ۲۰درصد آموزش غیرحضوری

  • کد خبر: ۲۵۷۵۲
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
۸۰درصد سؤالات امتحانی از محتوای آموزشی حضوری و ۲۰درصد آموزش غیرحضوری
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم قرار است ۸۰درصد سؤالات از محتوای آموزشی حضوری و تدریس شده باشد و ۲۰درصد سؤالات نیز بر اساس آموزش غیرحضوری و به صورت انتخابی طرح شود.

محسن حاجی میرزایی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیش از تعطیلی مدارس ۸۰ درصد آموزش در پایه دوازدهم حضوری ارائه شد و ۲۰ درصد باقی‌مانده نیز به صورت مجازی به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

وی افزود: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم قرار است ۸۰ درصد نمره بر اساس همان ۸۰ درصد آموزش حضوری باشد و ۲۰ درصد سؤالات نیز بر اساس آموزش غیرحضوری و به صورت انتخابی طرح شود.

وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: ۱۰ سؤال مشترک نیز طرح می‌شود که پنج سؤال از محتوای ۸۰ درصد دروس حضوری است و ۵ سؤال دیگر نیز از محتوای ۲۰ درصد آموزش مجازی خواهد بود که پاسخ‌گویی به هر کدام از این دو دسته با انتخاب دانش‌آموز است.

وزیر آموزش‌وپرورش پیش از این درباره نحوه برگزاری امتحانات گفته بود: امتحانات پایه دوازدهم خرداد ماه و برای رعایت حقوق دانش‌آموزان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. برنامه‌ای که هم‌اکنون پیشنهاد شده این است که از نیمه خرداد امتحانات پایه دوازدهم به مدت سه هفته و به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد و ۲۰ روز پس از پایان امتحانات کنکور برگزار خواهد شد.

وی درباره برگزاری امتحانات در دوره ابتدایی نیز گفت: در این دوره، ارزیابی توصیفی داریم و این ارزیابی در اختیار معلم است که معلم در پایان زمان آموزش، با‌توجه به عملکرد دانش‌آموز نمره می‌دهد. در این دوره اختیار نمره به معلم واگذار شده است و در بقیه مقاطع در صورت فراهم‌بودن امکان برگزاری حضوری امتحانات، امتحانات به‌صورت حضوری و اگر مخاطره‌ای برای سلامتی دانش‌آموزان باشد، به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. تشخیص این مهم بر‌عهده معلم است.

منبع: ایرنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->