سرخط خبرها
مدیر پردیس سینمایی اطلس خبر داد

«اطلس» آماده بازگشایی است

  • کد خبر: ۲۵۹۴۶
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
«اطلس» آماده بازگشایی است
بسیاری از سینماها منتظر رسیدن دستورالعمل نهایی برای بازگشایی هستند تا ببینند شرایط بازگشایی را دارند یا نه

امیری/ شهرآرانیوز، هفته اول اردیبهشت بود که در ششمین جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما، ضوابط بازگشایی سینماها بررسی شد. در این جلسه عنوان شده بود بازگشایی سینماها پس از تعیین زمان شروع فعالیت‌ها، داوطلبانه خواهد بود. اکنون بسیاری از سینماها منتظر رسیدن دستورالعمل نهایی برای بازگشایی هستند تا ببینند شرایط بازگشایی را دارند یا نه. این درحالی است که از سوی وزارت بهداشت و درمان، مقررات الزامی برای شروع‌به‌کار مجدد سینماهای کشور در نظر گرفته شده و به سینماها ابلاغ شده است.


به محض دریافت دستورالعمل قطعی، بازگشایی می‌کنیم
در میان پردیس‌های سینمایی و سینماهای مشهد، پردیس سینمایی اطلس آمادگی خود را برای بازگشایی، به محض رسیدن دستورالعمل قطعی اعلام می‌کند. حمید فولادی، مدیر پردیس سینمایی اطلس، با بیان اینکه اکنون پروتکل بهداشتی برای بازگشایی سینماها دریافت و براساس آن برای بازگشایی سینما تمهیدات لازم اندیشیده شده است، می‌گوید: هنوز دستورالعمل نهایی برای بازگشایی به سینماها فرستاده نشده است، اما به محض اینکه دستورالعمل قطعی برای بازگشایی سینماها به دستمان برسد، با رعایت پروتکل بهداشتی در خدمت مردم خواهیم بود.

نقایص را برطرف کرده‌ایم
به گفته فولادی، پردیس سینمایی اطلس از زمان تأسیس تا پیش از بحران کرونا جزو سینماهای پرفروش شهر بوده و همیشه در ردیف 3 رتبه اول فروش قرار داشته است. او ادامه می‌دهد: بحران کرونا در مجموع ضرر و زیان زیادی را برای ما به بار آورده است، به‌ویژه که باعث شد ایام نوروز را هم از دست بدهیم. همچنین برنامه‌ها و طرح تفریحی و فراغتی نیز داشتیم که همه این‌ها طبیعتا می‌توانست درآمد بالایی برای ما رقم بزند. با این حال از فرصت پیش آمده هم استفاده و نقص‌های مجموعه را برطرف کردیم. بنابراین اکنون پردیس سینمایی اطلس آماده بازگشایی با رعایت مقررات بهداشتی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->