یاسین رامین کیست؟ + حواشی آبیِ آسِمون برگزاری مراسم بزرگداشت فردوسی بزرگ در مشهد، فردا (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) خوش نویسی؛ حس بی پایان نگارش قلم روی کاغذ زینب رفیعی بازیگر نقش نورا در سریال رخنه کیست؟ هم افزایی هنر سنتی و مدرن در بازنمایی شاهنامه آجر‌هایی برای عمارت خیالی فردوسی و فرهنگ پرسشگری معرفی برگزیدگان پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی «امتزاج» به جشنواره پونای هند می‌رود نشان فردوسی به حماسه‌گران منتخب حوزه پژوهش اهدا می‌شود زمان پخش و بازپخش سریال «هفت‌سر‌اژد‌ها» «سیاره میمون‌ها» صدرنشین گیشه جهان اختصاص بودجه میلیاردی برای ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها برگزاری جشن ۱۰۰سالگی برای اسکار پخش فیلم «ناظر» به مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) + زمان اکران آنلاین بازدید رایگان از آرامگاه‌ شاعران در ۲۵ اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی + جزئیات شعر رضوی مستلزم اندیشه، خیال، احساسات و آرایه‌های ادبی فراوان است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

شهادت سه پاسدار سپاه کردستان در دیواندره

  • کد خبر: ۲۵۹۹۱
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
شهادت سه پاسدار سپاه کردستان در دیواندره
قرارگاه حمزه سیدالشهدا با انتشار اطلاعیه‌ای از شهادت سه پاسدار سپاه بیت‌المقدس کردستان در شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، قرارگاه حمزه سیدالشهدا ظهر امروز سه‌شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از شهادت سه پاسدار سپاه بیت‌المقدس کردستان در دیواندره خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به استحضار مردم شریف و شهید‌پرور ایران اسلامی می‌رساند امروز سه‌شنبه ۱۶ آذر ۹۹ در پی درگیری نیروهای جان بر کف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضد‌انقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه بیت‌المقدس و معاون عملیات قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ شکیبا در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان غیور اسلام، جعفر نظامپور و محمد شکری، پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

این فرمانده فداکار در این اواخر در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نورزید و در کنار مردم، همراه با سایر تلاشگران عرصه‌ سلامت، به‌عنوان یک مجاهد فی‌سبیل‌الله تلاش مؤمنانه و مجاهدانه نمود.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا‌(ع) و سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهدان عالی‌قدر به محضر مقدس حضرت ولیعصر‌(عج) و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و ملت شهید‌پرور و قدرشناس استان کردستان و آحاد رزمندگان منطقه‌ شمال‌غرب و خانواده معظم شهدا و بالأخص به خانواده آن شهیدان والامقام، بر ادامه راه این شهیدان تأکید می‌نماید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->