پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۳ هزار نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد + فیلم مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است غفلت از حساب کشی، آدم را گرفتار حسابرسی دیگران می‌کند واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن
سرخط خبرها

امتحانات دانشگاه فردوسی غیرحضوری برگزار می‌شود/ نمرات پایان‌ترم دانشجویان براساس ارزشیابی استادان

  • کد خبر: ۲۶۰۳۶
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
  • ۱
امتحانات دانشگاه فردوسی غیرحضوری برگزار می‌شود/ نمرات پایان‌ترم دانشجویان براساس ارزشیابی استادان
مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: باتوجه‌به ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نمرات پایان‌ترم دانشجویان براساس ارزشیابی استادان در طول ترم خواهد بود و امتحانات حضوری نخواهیم داشت.

علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، دکتر عادل سپهر با اعلام این خبر افزود: براساس دستور ریاست دانشگاه، تمام تدارکات برگزاری امتحانات آماده است و دانشگاه تا ۲۰خردادماه صبر خواهد کرد تا شرایط را بسنجد.
وی افزود: تاکنون تصمیمی مبنی بر آزمون حضوری گرفته نشده است و تقریبا ٨۰درصد اطمینان داریم که آزمونی را برگزار نخواهیم کرد.


سپهر درباره نمرات پایان‌ترم گفت: استادان در حال ثبت نمرات خود براساس ارزشیابی‌های مستمر در طول ترم هستند و اگر مورد خاصی به وجود نیاید، ملاک اعلام معدل، ارزشیابی همکاران هیئت علمی خواهد بود.


مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد درباره آزمون جامع دکترای این دانشگاه و عدم دسترسی به منابع امتحانی برای برخی دانشجویان اظهار کرد: منابع اعلام شده از سوی استادان قابل تغییر است تا دانشجویان بتوانند آن منابع را تهیه کنند و در آزمون شرکت کنند. از سوی دیگر، جست‌وجوهای اینترنتی و تهیه نسخه الکترونیک برخی کتاب‌ها، مشکلات عدم دسترسی به نسخه مکتوب را کاهش داده است و دانشجویان می‌توانند از این فضا بهره‌مند شوند. آزمون جامع، برگرفته از جامعیت علمی متقاضی‌ای است که سال‌ها این منابع را مطالعه کرده و به آن استناد داشته است.


دکتر عادل سپهر درباره برگزاری مراسم سرآمدان آموزشی دانشگاه گفت: امروز عصر و از ساعت۱۶ به‌صورت مجازی میزبان همکاران و دانشجویان عزیز خواهیم بود تا مراسم هرساله خود را برگزار کنیم. در این مراسم، استاد ممتاز دانشگاه معرفی و از ۱۵نفر سرآمد آموزشی نیز تقدیر خواهد شد.


گفتنی است این مراسم به‌صورت زنده از طریق نشانی اینترنتی vroom.um.ac.ir/aas پخش خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا نیکرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
3
1
حضوری میشه امتحانات رو برگزار کرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->