گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

وزارت آموزش‌و‌پرورش با تولیدکنندگان داخلی موبایل وارد مذاکره شود

  • کد خبر: ۲۶۵۵۷
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
وزارت آموزش‌و‌پرورش با تولیدکنندگان داخلی موبایل وارد مذاکره شود
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به کمبود و گرانی گوشی تلفن همراه هوشمند برای عضویت دانش آموزان در شبکه شاد، پیشنهاد کرد که وزارت آموزش‌و‌پرورش برای تولید گوشی ارزان قیمت هوشمند که قابلیت ورود به اپلیکیشن شاد را داشته باشد، وارد مذاکره شود.
به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد فلاحتی تأکید بر ضرورت استفاده از شبکه شاد و رفع ایرادات آن در آموزش و پرورش، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر برخی از دانش آموزان به دلایل مختلف محدودیت عضویت در شبکه شاد و استفاده از فضای آموزشی ایجاد شده در این شبکه را دارند.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ایراداتی که بیشتر در مناطق محروم کشور به چشم می‌خورد خطوط ضعیف اینترنت است که تقویت شبکه اینترنت وظیفه مستقیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
وی مشکل دیگر بسیاری از خانواده‌ها را نیز تهیه گوشی هوشمند برای عضویت دانش آموزان در شبکه شاد برشمرد و در این زمینه پیشنهاد کرد که وزارت آموزش و پرورش می‌تواند با شرکت‌های تولیدکننده و سازندگان گوشی تلفن همراه هوشمند وارد مذاکره شود که این تلفن‌های همراه صرفا برای عضویت دانش آموزان در شبکه شاد باشد.
این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: با این روش می‌توان با هزینه‌ای تقریبا یک چهارم قیمت فعلی تلفن‌های همراه موجود در بازار، گوشی تلفن همراه هوشمند، صرفا برای عضویت دانش آموزان در شبکه شاد تولید کرد.
فلاحتی افزود: نباید خود را مقید به صرف هزینه سه تا چهار میلیون تومانی برای تهیه گوشی تلفن همراه کرد، بلکه می‌توان با بهره گیری از این روش و تلفن همراه هوشمند در داخل با قیمت تمام شده ۵۰۰ هزار تومانی برنامه ریزی کرد و این روش، مدل دور  از دسترسی نیست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خطر ماندگاری کرونا و سایر دلایل برای تعطیلی مدارس همواره نظام آموزشی را تهدید می‎کند، تأکید کرد: راه حل‌های فراوانی برای تقویت آموزش‌های مجازی وجود دارد، لذا نباید به بهانه کمبود امکانات ما از طی مسیر آموزش مجازی منصرف شویم.

منبع: خانه ملت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->