داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها
سرمربی سپاهان:

بودجه استقلال وپرسپولیس ۴۰ درصد از سپاهان بیشتر است!

  • کد خبر: ۲۷۲۲۶
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
بودجه استقلال وپرسپولیس ۴۰ درصد از سپاهان بیشتر است!
قلعه‌نویی: اگر قرار است لیگ برگزار نشود، حق مس رفسنجان نباید نادیده گرفته شود
سرمربی طلایی‌پوشان اصفهان آخرین وضعیت تیمش را شرح داد. امیر قلعه‌نویی که در فاصله ۹ هفته مانده به پایان لیگ، با ۱۰ امتیاز اختلاف جدی‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس محسوب می‌شود، روز گذشته مصاحبه مفصلی با خبرگزاری فارس داشت که درباره شرایط لیگ، تعیین قهرمان و... صحبت کرد.

تمرین کشتی در تشک است و تمرین فوتبال در چمن
واقعیت این است که تمرین باید در زمین فوتبال باشد. تمرین کشتی در تشک است و فوتبال هم در مستطیل سبز. ما هم مثل بقیه از طریق همکاران بازیکنان را کنترل کردیم و جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم که در این مدت تمرینات خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفتند و دست‌کم یک آمادگی نسبی در بازیکنانمان ایجاد شده است. حالا هم باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش می‌رود. اگر قرار باشد مسابقات برگزار شود، ما تابع هستیم و تمکین می‌کنیم. مگر در این یک‌سال‌ونیم هر رفتاری که با ما کردند، ما حرفی زدیم؟ سپاهان در این یک‌سال‌ونیم بار‌ها مظلوم واقع شد، ولی جز تمکین‌کردن کاری انجام ندادیم. الان هم همین است. متأسفانه برخی دوستان (تأکید می‌کنم برخی از آقایان) گفتند دغدغه ما قهرمانی تیم‌های دیگر است، ولی اصلا این‌گونه نیست.

سابقه محمود فکری را دربیاورید، بعد درباره او نظر بدهید
اتفاقا می‌خواستم در این موضوع هم صحبت کنم. واقعا برایم جای تعجب دارد که چرا چنین‌رفتاری با محمود فکری صورت گرفت. فکری کسی بود که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و شاید خیلی‌ها یادشان نیاید او از چه سالی کارش را با استقلال شروع کرد. اینکه کسی نظرش را گفته است، آیا باید به او ایراد گرفت؟ شما بروید سابقه محمود فکری را دربیاورید و ببینید چقدر برای فوتبال ملی این مملکت و باشگاه استقلال زحمت کشیده است. آقایان! تو را به خدا بس کنید. این‌گونه فحاشی به افراد در فرهنگ ایران جایی ندارد. این درست نیست که اظهارنظر یک نفر که باب میل برخی نیست، با توهین و فحاشی همراه شود.

محبی می‌تواند یکی مثل علیدوستی شود
درمورد محبی و اینکه آیا باشگاه موافق یا مخالف انتقال محبی است، باید از خود مسئولان باشگاه سؤال کنید؛ اما من خوش‌حالم از اینکه خدماتی که گروه ما انجام داده است، رفته‌رفته به بار می‌نشیند. محبی سال گذشته این شرایط را نداشت، ولی تلاش گروه ما به‌شکلی به بار نشسته که حالا او چنین‌پیشنهادی دارد. ما گروهی داریم که لیگ‌یک را رصد می‌کند و بازیکنانی که پتانسیل بالایی دارند، شناسایی می‌کند. بعد از شناسایی در نیم‌فصل دوم لیگ‌یک روی آن‌ها زوم می‌کنم و محبی هم دقیقا یکی از آن بازیکنانی بود که اگر همین مسیر را ادامه دهد، مطمئن باشید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران خواهد شد. من به‌خاطر تجربه چهل‌ساله‌ام در فوتبال این حرف را می‌زنم. اگر محبی این رویه را ادامه دهد، تبدیل به بازیکنی مثل حمید علیدوستی خواهد شد. علیدوستی جزو تنهابازیکنان خوب ایران بود که همه‌چیز را یک‌جا داشت. او دریبل، سرعت، ضربات هوایی و همه پتانسیل یک بازیکن خوب را داشت و شاید اگر در استقلال و پرسپولیس حضور داشت، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران می‌شد.

آقای بیک‌زاده حقایق استقلال را به مردم بگو، در کتابت ننویس
من از هاشم بیک‌زاده خواهش می‌کنم بقیه آن چیز‌ها را که می‌داند، بگوید. من خودم به آن مسائل رسیده‌ام و شاید خیلی از هواداران فوتبال نیز به آن رسیده باشند. وقتی شما ۱۲ امتیاز از رقبا جلو باشید، ولی در هفته‌های آخر یا ببازید یا مساوی کنید، خبر‌هایی بود که هاشم بیک‌زاده به آن اشاره کرده است؛ اما من از او می‌خواهم اصل قضیه را باز کند. او بگوید چه کسانی به بعضی از بازیکنان خط می‌دادند که طوری بازی کنند که فلانی زمین بخورد. شنیده‌ام او گفته می‌خواهد این‌ها را در کتابش بنویسد؛ اما من می‌گویم آقای بیک‌زاده این صحبت‌ها را در کتابت ننویس و خیلی زود حقایق را به مردم بگو. البته او یکسری از حقایق را به‌صورت درددل به کریم بوستانی گفته و خیلی مسائل دیگر هم باقی مانده است. این را هم بگویم این آقایان به من ضرر نزدند، بلکه به استقلال ضرر زدند. بیک‌زاده همه‌چیز را بگوید و اگر اسمی از بازیکنی نیاورد، اشکال ندارد؛ ولی نوع رفتار‌ها و کار‌ها را که می‌شود گفت.

بودجه استقلال و پرسپولیس، ۴۰ درصد از سپاهان بیشتر است
ما سپاهانی را تحویل گرفتیم که شرایط خوبی نداشت و وقتی تیمی شرایط خوبی ندارد، چند سال زمان می‌برد تا به وضعیت ایده‌آل برسد. یک زمان استقلال و پرسپولیس از نظر مالی شرایط خوبی نداشتند، ولی همین الان بودجه آن‌ها حدود ۴۰ درصد از سپاهان بالاتر است. من از مسئولان خواهش می‌کنم کاری کنند تا قرارداد‌ها منتشر شود. مطمئن هستم بودجه باشگاه سپاهان ۶۰ درصد بودجه سه‌چهار تیم دیگر است. فکر می‌کنید قرارداد محمد محبی، مهدی کیانی یا پیام نیازمند چقدر است؟ من از شما سؤال می‌کنم فکر می‌کنید چرا احسان حاج‌صفی و علی کریمی که مسئول آکادمی باشگاه سپاهان هستند، راضی نشدند به این تیم بیایند؟

اگر قرار است لیگ برگزار نشود، حق مس رفسنجان نباید نادیده گرفته شود
در‌مورد قهرمانی که نمی‌شود صحبت کرد و اگر یادتان باشد در زمان مربیگری آقای فرکی چنین‌اتفاقی افتاد. من همین‌جا می‌گویم چه لیگ برگزار شود و چه برگزار نشود، هر تیمی قهرمان شد، مبارکش باشد. من قلعه نویی حرف خودم را می‌زنم، نه حرف شخصی دیگر را. اگر قرار است لیگ برگزار نشود، از حق مس رفسنجان که برای صعود کلی تلاش کرده است، نباید نادیده گرفته شود. از آن طرف تیم‌های صعود‌کننده هم باید تکلیفشان روشن شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->