جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

اقامت تابستانی بیش از 11 میلیون مسافر در تیرماه

  • کد خبر: ۲۷۵۰
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
اقامت تابستانی بیش از 11 میلیون مسافر در تیرماه
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در تیر ماه جاری به عنوان اولین ماه از تابستان اقامت ۱۱ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۸۱۵ نفر شب در این استان ثبت شده است.
به گزارش شهرآرا نیوز به نقل از ایرنا، یوسف بیدخوری گفت: این میزان اقامت در همه واحد‌های اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر و نیز خانه مسافرها، کمپها، زائرسراها، اقامتگاه‌های بومگردی و حسینیه‌ها در استان ثبت شده است.
وی ادامه داد: از این میزان اقامت ۵۳۸ هزار و ۹۸۰ نفر شب در واحد‌های اقامتی رسمی شامل هتل ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیر‌ها ثبت شده است.
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در تیر ماه جاری به صورت میانگین ۸۸ درصد گنجایش واحد‌های اقامتی این استان تکمیل شد و درصد اشتغال ظرفیت توسط گردشگران خارجی نیز ۴۲ درصد اعلام شد.
بیدخوری با اشاره به این که هزار و ۶۲۵ واحد اقامتی رسمی و دارای مجوز میزبان مسافران تابستانی در استان خراسان رضوی هستند افزود:این واحد‌ها با ظرفیت ۱۰۲ هزار و ۳۵۴ نفر - شب میزبان مسافران با بهترین خدمات کمی و کیفی هستند.
وی اضافه کرد: این تعداد شامل ۲۳۲ هتل، یک متل، ۳۰۹ هتل آپارتمان، ۳۷۵ مهمانپذیر، ۶۵۰ خانه مسافر دارای مجوز و ۵۸ اقامتگاه بومگردی می‌شود.
وی ادامه داد: در ایام تابستان، استقبال مسافران و زائران از اقامت در واحد‌های اقامتی رسمی بیشتر است، اما در عین حال در کنار واحد‌های اقامتی رسمی در فضا‌های آموزشی، مهمانسرا‌های دولتی، حسینیه‌ها و کمپ‌های شهرداری مشهد نیز امکان اقامت برای مسافران فراهم شده است که با توجه به این میزان، ظرفیت اقامت در استان به حدود ۵۰۰ هزار نفر شب اقامت افزایش می‌یابد.
وی گفت: اقامت تیر ماه امسال مسافران در خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش یافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->