سرخط خبرها

بازگشایی حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران به صورت محدود پس از ماه رمضان

  • کد خبر: ۲۷۵۲۴
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
بازگشایی حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران به صورت محدود پس از ماه رمضان
استاندار قم پیرامون بازگشایی آستان‌های مقدس بعد از عید فطر گفت: رواق‌ها و خود حرم مطهر حضرت معصومه(س) همچنان تعطیل است اما زائران می‌توانند سه ساعت صبح و سه ساعت عصر اقدام به زیارت در صحن‌ها کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان در سالن جلسات کرامت استانداری، نحوه فعالیت بازار روزها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در تمام تصمیم‌گیری‌ها تابع متخصصان امر و حوزه سلامت بهداشت بوده و هستیم، اما باید دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌هایی را آماده کرده و اگر برخی اقشار و صنوف قابلیت بازگشایی دارند را اعلام کنند که بر اساس این ملاحظات تصمیمات گرفته‌شده و اجرایی شود.

استاندار قم با بیان اینکه مردم در لیالی قدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسمات را برگزار کردند، تاکید کرد: لازم می‌دانیم که از همشهریان خوب به دلیل رعایت این پروتکل‌ها قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه در روز قدس امسال راهپیمایی نخواهیم داشت، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در روز جمعه برنامه تلویزیونی خواهند داشت و پیامشان به صورت مجازی به کل رسانه‌ها منتقل می‌شود، انتظار داریم همه شهروندان از فرمایشات ایشان استفاده کنند.

سرمست پیرامون بازگشایی آستان‌های مقدس بعد از عید فطر گفت: رواق‌ها و خود حرم مطهر حضرت معصومه(س) همچنان تعطیل است اما زائران می‌توانند سه ساعت صبح و سه ساعت عصر اقدام به زیارت در صحن‌ها کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->