روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) حریق بزرگ انبار چوب در جاده کلات مشهد اطفا شد + عکس حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) چه حرف‌هایی موجب سرد شدن رابطه زوجین می‌شود؟ خانواده و جوانی جمعیت درچشم‌انداز بیست‌ساله مشهد
سرخط خبرها

فرماندار: ۶۰درصد از ۵۷هزار کارگر ساختمانی مشهد بیمه هستند

  • کد خبر: ۲۷۵۴۹
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
فرماندار: ۶۰درصد از ۵۷هزار کارگر ساختمانی مشهد بیمه هستند
فرماندار مشهد گفت: ۳۴ هزار نفر از مجموع ۵۷ هزار کارگر ساختمانی شاغل در این شهرستان که تاکنون در انجمن‌های صنفی ثبت‌‌نام شده‌اند از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا هاشمی افزود: البته از تعداد کارگرانی که برای گذران زندگی و فعالیت در مشاغل ساختمانی به سر گذرها می‌روند اطلاع دقیقی در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: برای بیمه آن دسته از کارگران ساختمانی که تاکنون بیمه تأمین اجتماعی نشده‌اند به دنبال افزایش سهمیه شهرستان از این بیمه هستیم.

فرماندار مشهد گفت: برای سامان‌دهی کارگران ساختمانی و سرگذر، ۵ ایستگاه سامان‌دهی کارگران در مشهد ساخته شده و ۲۰ ایستگاه دیگر در نقاط مختلف این شهر ایجاد خواهد شد.

وی افزود: این ایستگاه‌ها محیطی مناسب، مسقف و دارای امکانات گرمایشی و سرمایشی است و در آن‌ها به صورت روزانه از کارگران ساختمانی ثبت‌نام می‌شود. 

یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارگر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی مشغول کار هستند.

۸۷۹ کارگاه تولیدی هریک با افزون بر ۱۰ کارگر در این استان دایر است. از این تعداد ۵۴۰ کارگاه بین ۱۰ تا ۴۹ کارگر، ۱۴۹ واحد بین ۵۰ تا ۱۰۰ کارگر و ۱۹۰ کارگاه نیز افزون بر ۱۰۰ کارگر شاغل دارد.

۴۰/۹ درصد واحدهای تولیدی خراسان رضوی در بخش خدمات، ۳۹/۹ درصد در بخش صنعت و بقیه در بخش کشاورزی فعال است.

۱۱۷۸ تشکل کارگری و کارفرمایی نیز در این استان فعالیت دارد که بیشترین تعداد این تشکل‌ها مربوط به کارگران و ۱۸۱ تشکل هم مربوط به انجمن صنفی کارفرمایان است.

خراسان رضوی از نظر تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی رتبه دوم کشور را پس از تهران در اختیار دارد.

همچنین ۴۴ درصد جمعیت خراسان رضوی شامل ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی زیرپوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی هستند. این تعداد بیش از ۶ درصد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی را در کشور تشکیل می‌دهند.

شمار بیمه‌شدگان اصلی در خراسان رضوی افزون بر ۸۶۰ هزار نفر است. ۲۶ شعبه در این استان به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خدمات می‌دهند.

خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در خراسان رضوی در قالب ۳ بیمارستان و ۱۶ درمانگاه و پلی‌کلینیک و ۴۰۰۰ مؤسسه طرف قرارداد از قبیل مطب پزشکان و داروخانه‌ها ارائه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->