خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی اعمال قانون ۲۰۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۹۷دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود آخرین وضعیت شیرخوارگاه‌های مشهد پس از انتقال کودکان به خانواده‌های متقاضی استعمال دخانیات پیشرفت بیماری «ام‌ اس» را تشدید می‌کند وزن ما در مورد سلامتی‌ بدنمان چه می‌گوید؟ نان سبوسدار بخورید عادت‌های روزمره‌ای که با انجام آن‌ها، سلامت خود را به خطر می‌اندازیم درصد موفقیت درمان ناباروری با روش IVF در ایران چقدر است؟ راهکار‌های طب ایرانی در پیشگیری و تسکین بیماری آسم عوارض پنهان پرخوری قبل از خواب که شما را بیمار می‌کند پاسخ به چند سوال رایج درباره مصرف شیر
سرخط خبرها

خروج بیمارستان شماره ۲ امام رضا (ع) مشهد از پوشش اختصاصی بیماران کرونایی

  • کد خبر: ۲۷۵۵۶
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
خروج بیمارستان شماره ۲ امام رضا (ع) مشهد از پوشش اختصاصی بیماران کرونایی
بیمارستان ۶۱۰ تخخوابی امام رضا (ع) در مشهد با کاهش مبتلایان بستری از پوشش اختصاصی بیماران کرونایی خارج شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنجشنبه به نقل از جانشین رییس این دانشگاه گزارش داد: با توجه به کاهش آمار بستری بیماران مبتلا به بیماری کووید-۱۹، بیمارستان امام رضا(ع) از مرکز اختصاصی درمان مبتلایان  به کرونا خارج شد.


دکتر شاپور بدیعی افزود: بدین ترتیب بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بستری در این مرکز به بخش های محدودتری انتقال می یابند و بیمارستان پس از انجام مراحل ضد عفونی و گندزدایی کامل برای ارائه خدمات به سایر بیماران آماده می شود.


جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدام به معنای تعطیلی بخش‌های کرونایی نیست و اکنون چند بخش بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان شریعتی همچنان به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی فعال هستند.


بدیعی افزود: مردم  عزیز کاهش روند بیماران بستری را نباید به معنای اتمام ویروس کرونا تلقی کنند و همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.


در دوران شیوع کرونا سه بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی و قائم (عج) در مشهد به درمان مبتلایان به کرونا اختصاص یافتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->